|
Auteur: |
|
|
klik ff op index.. Suck my piss |
|
dat hangt rond als het goed is staat het gewoon tussen de andere posts in. |
|
Probeer even opnieuw in te loggenn als je 'm niet ziet. Dat las ik ergens. |
|
weer zo'n gast die een boek gelezen heeft en denkt alles te weten nee hoor vrind |
|
hehehe |
|
Even uitloggen en opnieuw inloggen is de oplossing. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: and so I did...Ah! Daar issie! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Maar verwacht niet te veel van dat forum hoor .. tis allemaal onzin Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Haha, lol |
|
Ik zal eens kijken of dat probleem kan fixen ... je member status wordt namelijk in de sessie bijgehouden ... als je in en uit logt wordt er een nieuwe sessie aangemaakt |
|
quote:Je wilde graag 48 uur op een dag, dat kan, maar het enige dat veranderd is dat je dan eigenlijk om de dag 8 uur gaat slapen, levert veel tijd op (tijdelijk) |
|
quote: I know...ain't it grand?! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
waarom is het onzin forum alleen toegankelijk voor mensen met 50 posts of meer? (ik ben nieuw...) |
|
quote:Dat is gedaan zodat het forum geen zooitje wordt. Nu mag je 50 posts dit forum leren kennen voordat je kennismaakt met het onzin topic. Dit is gewoon gedaan omdat er in het verleden vooral door nieuwkomers veel misbruik van werd gemaakt door nieuwkomers. |
|
quote: Omat het de bedoeling is dat je in de eerste plaats komt om het over metal te hebben. De onzin is gewoon om een beetje te keten met mensen die je kent en die dezelfde interesses hebben. Tenminste zo zie ik het. Beetje onzin op z'n tijd is best leuk, maar het moet bijzaak zijn... |
|
Onzin is bijzaak, 100% mee eens. Het moet wel om de metal gaan. |
Index / Administration |