|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Foei, Imke! Het is toch geen afval? Bareuh... |
|
Weet niet Rachel Heijzer nog in een band zit? Die dan. |
|
De bassiste van Nuestros Derechos kan ook een aardige strot opzetten. Anyways... Hoewel ik het persoonlijk ook niet echt nodig vind om onderscheid te maken tussen mannen en vrouwen in de metal, is dit natuurlijk wel een plezierig alternatief voor al die sopranen-nepmetal-met-mooie-jurkjes. Edit: Eerst lezen, dan reageren. Oh ja. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 30-12-2007 15:07] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
ND. ben ik natuurlijk ook mee bekend (zie website). De brutallady moet wel de leadzang voor haar rekening nemen was mijn idee. Maar als ik het zo zie komt niemand met een NL´se Arch Enemy op de proppen. Het is ook wel zoeken in een hooiberg maar velen weten meer dan 1. Laat ik de doelstelling van de zoektocht dan maar voorzichtig een beetje afzwakken. "Een NL death/thrash band met twee (of meer) meiden met een prominente rol op het podium" [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 31-12-2007 10:50] |
|
quote: Geil! Bareuh... |
|
hey dan zoek je mijn bandje..! =] We zijn net begonnen maar geen onbekenden in het club circuit. Met leden van With Pride en Awaiting Seasons die op hun beurt vele shows in NL deden en zelfs enkele keren op europese tournee zijn geweest maken we tegenwoordig een interessante mix van mosh, metal en hardcore. We hebben twee dames in de band ("zang" en bas) en tegen februari/maart zijn wij optreed klaar :] |
|
Yo, nieuwe band met de With Pride chicks? |
|
Ik las even 'White Pride' chicks :') |
|
hahahaha geeft niks.. dat gebeurde wel vaker ookal heb ik het persoonlijk nooit zo gelezen maar het leverde wel wat gekut op maargoed daar zijn ze nu vanaf in het nieuwe bandje :] |
|
quote: +1 |
|
Ik meen een tijd geleden gehoord te hebben dat Acrostichon weer bij elkaar was; of dat met Corinne vd Brand is weet ik niet.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sentenim www.sentenim.com |
|
quote:Gaaf! Ik zal het eens navragen binnenkort |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |