IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : mihoen laatste optreden 6-1 acu utrecht Vorige pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 03-01-2008 13:35 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ze zijn allebei geen lievertjes..

Het is de lichtinval ;')

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2008 13:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik wens Mihoen veel plezier met hun laatste optreden en wil nog even een groepering (soort Gestapo zeg maar) de groeten doen.

Hoi lieve mensen van de Antifa!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-01-2008 13:55 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 januari 2008 13:35 schreef Kimmey het volgende:
Ze zijn allebei geen lievertjes..

Klopt, maar in tegenstelling tot de NVU heeft de AFA niet het fatsoen om fatsoenlijk te demonsteren, en kosten deze knapen de maatschappij handen vol met geld: Krakers uitzetten, bij iedere demonstatratie vind men het nodig om te rellen met de ME, Reparatie kosten aan panden die binnen een jaar totaal vernield zijn, andere niet het recht van demonstreren gunnen, om zo weer te kunnen knokken uiteraard.

Against God and Government

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-01-2008 14:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

En als afsluiting, wat beelden van de laatste demo van onze okselhaar activisten, dreadlock dragende nietsnutten, kleren stelende werklozen, en beroeps parasieten.

Want onder het motto, wij betalen toch geen belasting, dus laten we anderen maar opdraaien voor de kosten.

Nu ziet ie er nog mooi en schoon uit..

Zoals het iedere beroeps uitvreter betaamt, is het natuurlijk goed voor je scenepoints als je vuurwerk meeneemt of nog beter, de boel in de fik steekt.

Even de camera jatten, dadelijk ziet de meneer van de pliesie dat we weer met z'n 3en een meisje in elkaar slaan.

Nog meer rook, blijkbaar iemand die nog niet goed in de punten zit.

En dit alles onder het motto van: Anti-Repressie, juist dames en heren ZMers, ze hebben zwaar te lijen onder deze politie staat.

Oja even een belangrijke noot, de politie werd al weer vergeleken met nazi's, want het is verdikkemme toch belachelijk dat de politie ingrijpt als men wordt bekogeld met vuurwerk, stenen, en als men politie eigendommen vernielt.

Wat een boefjes die mensen van justitie.

Against God and Government

daykrush
Usericon van daykrush
Posted 03-01-2008 14:19 by daykrush Wijzig reactieProfiel van daykrushQuote dit berichthttp://www.krush.info

Wel gezellig hier..mijn eerste post op ZW en er wordt al heftig toe....
Zelf ben ik 1 van de zangers van KrusH en heb zelf ook niets met extreem links laat staan recht....alles wat extreem is heb ik de schurft aan , behalve extreme muziek natuurlijk.

@Rotzak, wat jij hebt gezien bij de ACU dat een meisje met brigrade M shirt wordt afgetuigd keur ik zeker niet goed en vind het zeer laf....maar in alle culturen gebeuren nou eenmaal zulk soort zaken ( helaas).
Dit wil echter niet zeggen dat alle mensen in de ACU zo zijn....heb er intussen al vaak gespeelt en vind het een zeer toffe tent om te komen. Als jij alles en iedereen over 1 kam scheert wordt het wel een heel erg zooitje op de wereld...niet alle voetbal supporters zijn toch hooligan? en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Deze post had ik gedaan voor liefhebbbers van muziek en niet voor zeikers over politiek want dat is iets waar ze in Den Haag ook nog steeds niet uitkomen, laat staan dat wij dat wel kunnen.!!!!!!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-01-2008 14:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mensen...bedankt voor dit topic vol vermaak

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cees
Usericon van Cees
Posted 03-01-2008 16:58 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Haha, dit is leuk :')

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 03-01-2008 16:58]

The trend is dead.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-01-2008 1:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 januari 2008 12:45 schreef Rotzak het volgende:
Niks mis met normaal links denkende mensen maar ACU bezoekers zijn geen "normaal" links denkenden, dat is tuig van de onderste riggel, net als die Mihoen knakkers, ook geen land mee te bezeilen.
Ik vond het anders best gezellig met Massive Assualt en Detonation en de vrachtlading ZM-ers die avond afgelopen zomer

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2008 6:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik heb ook op geen enkele foto lui gezien die het níet naar hun zin hadden.

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-01-2008 7:24 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2008 14:04 schreef Rotzak het volgende:
En als afsluiting, wat beelden van de laatste demo van onze okselhaar activisten, dreadlock dragende nietsnutten, kleren stelende werklozen, en beroeps parasieten.
En jij was erbij om bijbels uit te delen, zekers.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2008 11:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Rotzak is een individu met wat vrienden, dat ligt bij de krax0rz íetsjes anders.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com