|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie is de vervanger van Henry dan bij Sidius of speelt hij zelf weer mee? Jammer dat Arend weggaat bij As it Burns, is eindelijk de cd uit houdt de zanger er mee op! see you at occultfest! |
|
Sidius gaat als trio verder. Touché, pussycat! |
|
|
|
ik vond het een gezellig feestje. Leuk om weer eens wat mensen uit Emmeloord te zien die ik al zo'n 9 jaar niet meer had gezien. Carnal beukte weer als vanouds. As it burns was ook wel ok! Gezellige avond. Helaas niet echt beneden kunnen hangen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jap was gezellig! Helemaal relaxed om niet terug te hoeven rijden. Ik vond alleen het geluid van as it burns nét te hard staan maarja dat mocht de pret niet drukken... Merchbitchen ging me ook best goed af |
|
Was een leuke avond, Sidius was net iets teveel van het goede, kon mij niet echt intresseren. Carnal is altijd tof As it burns was zeker gaaf, iets te lang na het optreden aan het ouwehoeren geweest, hun cd niet gekocht, maar die kom ik vanzelf wel eens tegen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |