IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vera Groningen, 4 januari 08: As it Burns, Carnal Leftovers, Sidius Vorige pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-01-2008 11:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Sidius had eigenlijk al een beetje besloten wel door te gaan. Doordat ze deze gig aangeboden kregen, is het iets bespoedigd. Nais!

Overigens vond ik zowel Sidius als Carnal L. erg coole supports gisteravond! 't Was daarbij inderdaad qua organisatie, opkomst en sfeer dik in orde! Slap ouwehoeren ftw.

Een cool feestje dus, maar helaas ook het officiële afscheid van Arend na 10 jaar As it Burns. De band zit momenteel dus zonder zanger. Geïnteresseerden die Arend denken te kunnen vervangen: stuur gerust een e-mailtje, dan maken we afspraak dat je een keertje kunt komen meebrullen in de oefenruimte.

Touché, pussycat!

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 05-01-2008 11:44 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Wie is de vervanger van Henry dan bij Sidius of speelt hij zelf weer mee? Jammer dat Arend weggaat bij As it Burns, is eindelijk de cd uit houdt de zanger er mee op!

see you at occultfest!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-01-2008 12:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Sidius gaat als trio verder.

Touché, pussycat!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 05-01-2008 23:20 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Carnal aan het heerschen!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-01-2008 19:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vond het een gezellig feestje. Leuk om weer eens wat mensen uit Emmeloord te zien die ik al zo'n 9 jaar niet meer had gezien.

Carnal beukte weer als vanouds. As it burns was ook wel ok! Gezellige avond. Helaas niet echt beneden kunnen hangen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 06-01-2008 19:59 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Jap was gezellig! Helemaal relaxed om niet terug te hoeven rijden. Ik vond alleen het geluid van as it burns nét te hard staan maarja dat mocht de pret niet drukken... Merchbitchen ging me ook best goed af

TheWill2
Usericon van TheWill2
Posted 08-01-2008 21:27 by TheWill2 Wijzig reactieProfiel van TheWill2Quote dit bericht

Was een leuke avond, Sidius was net iets teveel van het goede, kon mij niet echt intresseren.

Carnal is altijd tof

As it burns was zeker gaaf, iets te lang na het optreden aan het ouwehoeren geweest, hun cd niet gekocht, maar die kom ik vanzelf wel eens tegen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com