|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo allen Zaterdag 19 januari in Dynamo in Eindhoven: - Feed Forward Lokale symfonische band met vrouwelijke vocalen, absoluut geen gothic, meer in de richting van Marillion maar dan iets meer Metal. Link: http://www.myspace.com/feedforward - Carthago Band uit de omgeving van Katwijk met twee zangeressen, zware progressieve metal met gothic invloeden. link: http://www.myspace.com/carthagomusic - Sun Caged Progressieve Metalband met twee cd's op hun naam. Zie voor meer info de officiele website. link: http://www.myspace.com/suncaged Damage: 7 euro zaal open: 20 uur aanvang: 21 uur Op de flyer staat nog T71 maar die band is recent uit elkaar gegaan, dus is Carthago gevraagd om de lege plek op te vullen. Allen komen !! |
|
Wel opletten, John: quote: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-01-2008 5:22] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
?? wat nou ? Gewoon komen, wordt een super avond ! |
|
Ja, dat weet ik ook wel Marcel XXL, en Marcel C: inderdaad. Ik heb het alleen even zo gepost om vragen te voorkomen als "waarom staat T71 op de poster en niet Carthago", en nu weet iedereen die kan lezen waarom, hoe en wat. Alleen postte ik dit afgelopen week terwijl ik geveld was door dat noro-virus dus ehm, ja, slecht gelezen... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 06-01-2008 14:59] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Dynamo is goed bezig, eerst maar eens aankomende zaterdag CHD gaan zien! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Dat ook, maar ben de 19e ook van de partij Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Up !! |
|
Zeg Coenen, waarom maak je het me weer zo moeilijk door me te moeten laten kiezen tussen dat feestje en Prong? Doe dat eens niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zow, de poster is ook gefixt. En ja, natuurlijk ook 12 januari naar Dynamo voor Control Human Delete, Next Waste Dimension en Deleterious! |
|
Dank je voor het fixen van de poster, alleen speelt Feed Forward als tweede en niet als eerste, maar ach, wordt toch wel super !! |
|
Paul, onze zanger, gaat met Carthago een nummer meezingen, het gaat om the phantom of the opera (nightwish versie is me verteld). Ik ben benieuwd |
|
quote: wow dan ben ik ook wel benieuwd !!! |
|
Komen allemaal !! We gaan een full length show doen, en we halen ook nummers als "Hollow" weer eens van stal. Carthago en Feed Forward zijn ook heel erg de moeite waard, en de entree is laag ! Lekker een zaterdag avond naar Eindhoven, altijd wat te doen en er gaan nachttreinen tegenwoordig naar omliggende steden. |
|
Moet zelf in Zwolle spelen, maar succes en fun gewenst de 19e!! Carthago = toch met Appie X? (Albert H) Donders goeie gitarist ook |
|
quote: Zekers weten!! Alleen speelt ie in Carthago toetsen |
|
quote:Ik ben er waarschijnlijk wel bij |
|
quote: Vertrek je vanuit BoZ? |
|
quote: Iets mis met toetsenisten, hmmmm ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Vrijdagmiddag ja |
|
quote: tssssssssssssssss @Illu, *oeps* |
|
quote:Je moeder De zaterdag erop al plannen? Anders lijkt de kroeg induiken samen met Herr Tormentor me wel een aardige optie |
|
Appie speelt idd toetsen bij Carthago en dat doet ie ook niet onverdienstelijk Ik zag idd dat je zelf moet spelen Frnk, jammer maar goed voor jou |
|
UP ! |
|
Nogmaals Up |
|
Morgen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |