|
Auteur: |
|
|
Ik ben niet meer op de hoogte welke metalkroegen leuk zijn in Amsterdam. Kan iemand mij helpen? The Cave ken ik. |
|
Dat was 't ook wel zo'n beetje geloof ik... Je had nog een fijne rockkroeg bij de Dam, maar die is wegens drugshandel gesloten. |
|
Ja, daardoor krijgt de metal scene een slechte naam. |
|
~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Dat is toch al een tijd dicht? |
|
Ja dat weet ik dus niet.. wel jammer als dat zo is. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Je kunt ook naar Cafe the minds, dat is in de spuistraat, het is een punkkroeg, maar goedkoop bier. En de Maloo meloo is ook leuk, zit naast de korsakoff, en is een ranzige bluestent, met livemuziek. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Of was het Legendz ofzoiets. Lang geleden dat ik met regelmaat in Amsterdam was. |
|
Ja ik hou meer van een studentencafé met goede jazz ofzo. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
|
|
quote:Ook wel es gezeten, best leuk |
|
quote: Is dat toevallig die kroeg waar al die schoenen / laarzen aan het plafond hangen? |
|
Korsakoff is nog gewoon open hoor. Ze zijn inderdaad een tijdje dicht geweest, maar dat is alweer jaren geleden. Soundgarden (in de Marnixstraat ter hoogte van de Rozengracht) vind ik zelf wel een leuke tent. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Dat is die tent ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dus toch, best een leuke kroeg inderdaad. |
|
quote: Ah okee, jaren geleden ja? |
|
Excaliber op de nieuwezijdse voorbrugswal (dacht ik)... En in de Cave speelt Master op 05-02-08!! |
|
quote: Legendz is inderdaad verkocht. |
|
quote: Leuke tent. Daar kwam ik ook wel eens met een stel vrienden na een dagje cd en horror films shoppen (SilverScreen is een gave shop) in A'dam en dan de laatste trein richting Friesland nemen. Het is ook maar net wie er achter de bar staat (en of de luidprekers niet zijn opgeblazen) maar ik heb er wel eens King Diamond en ook Carnivore voorbij horen komen. bub |
Index / Algemeen |