|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
23/02 - Lion's Pride, Wapenspraak & Drinkgelag - Kasterlee |
|
Lions Pride ? bestaan die weer ???? |
|
Dat is op zich wel geinig. Waar - bij welke grote stad, verder ken ik niets in België - ligt dat Kasterlee? |
|
Supervette flyer trouwens. |
|
quote: |
|
hoer |
|
quote: Vlakbij je bunghole |
|
Nou zeg..... |
|
Doomy is vrij homofiel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Alleen vanavond mag je gay zijn ,.....en de groetjes aan Burzum |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
wel van me wijn afblijven |
|
quote: Is er nog wijn? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Moet dit niet allemaal in het lultopic? |
|
denk dat doomy erin gepist heeft |
|
quote: Bemoei je er niet mee, aap. Hier is da burzum. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Ligt sowieso niet ver van de Nederlandse grens. Regio Antwerpen/Turnhout zo uit mijn hoofd |
|
Chekc. |
|
Best interesant, Lion's Pride rost Against God and Government |
|
quote: Ik denk dat jij in war bent met een anders Lion´s Pride Edit: en Beli gaat hier niet bij zijn.... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 09-01-2008 11:04] spelfout weggehaald... |
|
quote: Kan hij mooi die flyer gaan photoshoppen in de tussentijd |
|
Lion's pride, is dat niet die rechtse band? |
|
Ik ken inderdaad een belgische band genaamd Lions Pride, hadden een LP uitgebracht via Mausoleum in de jaren 80. Een goede bekende van mij heeft daar jaren in gespeeld, daarom vroeg ik het me af, dat is dus niet die band begrijp ik ? |
|
Is die goeie bekende kaal en houdt hij van bomberjacks? |
|
Niks mis met kale koppen en bomberjacks. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |