|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jajajaja leuk erik. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Staat idd in de Aardschok (Interview met Down) Laten ze die gozer van Skinlab er maar bij halen dan; heeft ie eindelijk ook eens een goeie band achter zich staan en Pantera meteen een Max Cavalera-achtige brulaap met tweede gitaar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zou het wel jammer vinden als hij Pantera zou verlaten |
|
Zou idd erg balen zijn... Maarja.. Aan alles komt een end (zie Metallica). Pantera kan beter nu opgeheven worden en voor altijd een vette band blijven, dan dat ze net als Metralalalica rotzooi gaan produceren en uiteindelijk langzaam ten onder gaan. Dat een of andere blackmetal bandje van Anselmo is dramatisch... Wat mij betreft mag ie weer aan de drugs. Sinds ie clean is lijkt ie wel helemààl de weg kwijt te zijn. |
|
Precies ja ben ik het wel mee eens !!!!! |
|
Phil heeft gelijk, hij = oud. Alleen lelijk dat ze godverdomme op hun laatste toure met slayer niet naar nederland zijn gekomen Hun laatste optreden gemist omdat ze zo verdrietig waren om de slachtoffers van die WTC 'ramp'. FUCK! |
|
quote: Dat had ik dus ook al bedacht |
|
Pantera We`re not dead we`ve never lived |
|
ik heb het idee dat veel metalheads een hekel aan phil anselmo hebben . Ik snap dat dus niet. misschien is het een domme lompe amerikaanse boer maar dat doet er niet toe, er zijn toch ook veel lompe nederlandse boeren? hij is zeer actief in de metal en doet er veel voor. en het is gewoon een getalenteerd mannetje, die denk ik oprecht van veel vormen van metal houdt. |
|
quote: 'Hekel' is een groot woord; ik ken die gast niet. Ik heb echter wel een gore tyfus hekel aan de muziek die Pantera maakt. Ook die black metal projecten van ome Phil kunnen me gestolen worden. Ik heb een keer een interview gelezen waarin-ie de boel beargumenteerde, dat waren me toch een stel excuustruus-argumenten... Ik raak altijd enorm geïrriteerd door dat soort argumenten... en ook door de muziek van Pantera. Nu stapt-ie eruit, WEER dezelfde excuustruus-argumenten, ik heb zoiets (naar Phil toe) van 'flikker toch op! NOU EN??? we vonden er zowiezo al geen zak aan, dus wat wil je nou?'. |
|
nou ja dan maar zonder phil zolang dime en de rest bliiven maakt t me niet uit dan maar zonder zang |
|
quote: Ik heb geen hekel aan hem; vond z'n vocalen bij Pantera zeker goed. (kzat nog te denken: misschien neemt Pantera hun oude zanger weer aan (=Terrence Lee geloof ik) en gaan ze weer terug naar hun roots!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Glamrock |
|
quote: Glamrock = cool, denk aan Kiss: I was made for loving you baby... damn, zoals ik al in een ander topic zei: ik mot gaan pitte |
|
om aan alle geruchten maar een eind te maken (gekopieerd van Blabbermouth): Philip Anselmo issued an unequivocal "F*ck no" to the recent rumors that PANTERA are breaking up. It seemed the rumors kicked up during a press junket for Anselmo and fellow PANTERA bandmember Rex Brown's side project, the band DOWN. "Side projects always start rumors," stated a spokesperson for PANTERA's management. "It's the nature of the beast." Add Anselmo to the mix and writers get a little itchy. "What can I say," says Anselmo. "I love PANTERA. I'm excited about DOWN. I'm lucky to be in a place where I can make great f*cking music with both bands. We're going into the studio sometime later this year to record the new PANTERA album. End of story." |
|
|
|
proost Trieste gast |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat plaatje ken ik wel .. alhoewel ik het nog nooit gehoord heb. Ik hoop dat Pantera een nieuw album maakt en weer gaat touren, jammer dat ze vorig jaar niet bij Tattoo the Planet waren ... DAMN! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
als hij eruit gaat, dan moet die hele band maar oprollen. Zou hun een eventuele afgang kunnen besparen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vind die oude platen van Pantera best goed, glamrock wil ik het niet noemen, het is wel metal, maar veel traditioneler dan het pre cowboys tijdperk. Zeker power metal is idd de moeite waardop sommige nummers hoor je best de cowboys stijl al aankomen. We zien het wel, waarschijnlijk voorlopig geen nieue pantera CD, ben wel benieuwd naar dat new found power project, maar dat zal wel in geen velden of wegen aan pantera kunnen tippen. |
|
|
|
quote: ik ben bang van wel ja Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Laatste album vond ik zwaar klote van Pantera, maar had ze graag nog eens live willen zien |
|
Ik vond de laatste juist een terugkaar naar vorm! Ik vond trendkill en far beyond driven het minste, niet slecht maar er stonden nogal wat doelloze nummers zonder kop en staart op, de laatste had weer echte songs..... Maar niets tipt aan de eerste twee IMO! jammer maar ik beschouw ze al een jaar of 2 als uit elkaar! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |