|
Auteur: |
|
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
xnegx en xposx hebben wat geregeld? Je moeder. |
|
Neen, de X-jes weten hier niks van I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ah jammer, kan helaas dan niet anders wel even kijkje genomen. |
|
quote:De X-jes weten nu eens niX |
|
maar wel weer een vette show op kruip afstand van mijn huis! |
|
quote: Nou ok, misschien heb ik per ongelijk wat bandjes aangeraden. D'r staat er trouwens maar 1 van op de bill. Maar dat terzijde () I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
volgend weekend |
|
Het was geweldig! De sfeer was goed, de energie was overweldigend, het geluid was dit keer dik voor elkaar, de opkomst was erg ruim en de bands gingen tekeer als een beest. Vooral Civil terror wist mijn bloed aan het koken te brengen. Wat een geweldige band is dat! Hopelijk gaan we daar nog meer van horen in de toekomst. De heren van Civil terror hebben het zelfs nog voor elkaar gekregen om opa neggie in de pit te krijgen. *hijg hijg hijg* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zo ging het ook met opa mental afgelopen zaterdag hahahahaha Fuck the world and fuck you |
Index / Concerten |