|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ERG gave band! "1302" schalt hier regelmatig door de boxen! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Geniaal, Beli photoshopped 1 lullige flyer om aandacht voor deze band te verhinderen en jullie hebben het er nu al dagen over! Thnx beli Mening over deze muziek: Gaaf! |
|
Hehehe, dit soort discussies en muziek zijn zzzzooooo 2007 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Waar staat die photoshop van Beli? Wil ik wel 's zien. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ergens in het fototopic spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb 'm ff opgezocht voor je (ik kwam onderweg een paar foto's tegen van she-devil, dus het was niet eens zonde van mijn tijd... ): Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heeft ie een flyer gewoonweg weg geshopped? of wat? Maar Lion's Pride blijft een vette band, daar waar veel bands in dat genre altijd een matige productie hebben, klinkt Lion's Pride echt modder vet, super band. Against God and Government |
|
Ik vraag me af wat Beli gedaan zou hebben als het een affiche van een (fictieve) band als "Gaelic's Pride" of "Celt's Pride" o.i.d. zou zijn geweest. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Jij kent vast veel van dit soort bands Rotzak, kan je me wat aanraden? Bound For Glory enigzins vergelijkbaar? spelfout weggehaald... |
|
Celtic Warrior, best vette band, vooral die nummers op A tribute to Ian Stuart hahaha Against God and Government |
|
Wellicht wil die arme Beli er gewoon niks mee te maken hebben, gezien de band een bekende is binnen de skinhead scene? http://users.skynet.be/lionspride/press2.htm En nee, daarmee zeg ik niet dat het skinheads zijn. |
|
quote: Ik weet niet of je bepaalde politieke ideeen niet vind kunnen? Against God and Government |
|
quote: Ah, eens luisteren dus. Trouwens wel grappig: Als Ancient Rites mat de Vlaamse vlag loopt te zwaaien dan juicht de hele zaal, maar bij Lion´s Pride mag dat ineens niet meer. Vreemd hoor.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Politieke ideeen zullen me aan m´n behaarde balzak jeuken. spelfout weggehaald... |
|
quote: Van wie mag dat niet dan? |
|
quote: Van Beli... spelfout weggehaald... |
|
quote: Und dat staat.. waar? Volgens mij heeft Beli alleen gezegt niks met deze band te maken willen hebben en daarom de poster van de foto heeft gesloopt. |
|
quote: Ik ben van wel geen Rotzak, maar: Sleipnir Fyrdung Raven (sleipnir leden) |
|
Ach, je begrijpt wat ik bedoel.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Dank, even zoeken. Beherit al binnen trouwens? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik luisterde eerder veel naar duitse RAC, één van de beste vond ik altijd Sturmwehr, en dan vooral de latere albums. Nationale Solidaritat is echt een aanrader. Verder Oidoxie Weisse Wolfe Honor Konkwista 88 Blue Eyed Devils (Meer hardcore achtig) Steelcapped Strenght English Rose Non-politiek Perkele (de nr. 1 als je het mij vraagt) 4 Skins Stomper 98 4 Promille Even een algemene noot, voordat ik weer commentaar krijg: Ik maak geen onderscheid meer in ras en huidskleur. Against God and Government |
|
quote: Ja, je hebt je overdrijfbroek aan vandaag. Oei, Beli wil niks met een band te maken hebben.. schandaal!!! Bel de Story! |
|
quote: Nog niet! Zal vandaag vast wel aankomen |
|
Naar aanleiding van dit topic toch weer eens wat Oi! en RAC opgezet, heerlijk! Against God and Government |
|
quote: Hehe, begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind Beli een aardige gast, maar het wegshoppen van een poster vind ik best zwaar overdreven, ben ik niet de enige met een overdrijfbroek aan... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |