|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt neggie ook weer aan, te zeiken met z'n bands. Ja, want dit vond neggie wel een heel fijn bandje dus dan maken we daar direkt een topic over aan. Winds of plague is afkomstig uit California en is eigenlijk de perfecte moderne metal band. Heavy, agressief en alle genres die je kunt vinden op een hoop flikkeren. Metal archives omschrijft deze band als "Symphonic Deathcore/Blackened Death Metal" en gek genoeg dekt dat de lading aardig. Agressieve death metal en fucking lompe metalcore worden aangevult met symphonische/sferische keyboards. En het werkt ook nog! Check zelf maar: http://www.myspace.com/windsofplague I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mja, ik vind die boards erin niet echt geweldig eigenlijk doet een beetje afbreuk aan de rest van het geheel. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Donders gave muziek! Maar het andere topic was inderdaad eerder. |
|
Daar heb je een goed punt ja. En ik verbaasde me er ook over hoe de omschrijving op Metal-Archives klopte met de werkelijkheid. |
|
Gisteren Decimate the weak gehaald. BRRRRRRRUUT! DECIMATE THE WEAK!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wel erg keyboarded dit! maar het hakkende is dik ok en de soli signature |
|
Gaaf! Live ook! Signature |
|
achteraf bekeken, een beetje teveel vanalles. Er zit niet echt genoeg lijn in voor mijn gehoor signature |
|
Gister Decimate the Weak maar aangeschaft, fucking lekkere ploat! [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 16-02-2008 11:40] |
|
Hmm, hmm, wel leuke CD die, ja. Zo op het eerste gehoor echter geen hoogvlieger. Zit wel goed in elkaar maar mist toch net een brokje genialiteit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kan een cd niet gewoon erg lekker zijn? Gewoon fijn om even lekker los op te gaan? Moet alles echt "geniaal" en "briljant" zijn? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Misschien versta ik dat wel onder geniaal! Maar je hebt op zich gelijk. Ik vind het dan ook niet geniaal genoeg om "erg lekker" te zijn, vandaar dat ik ook dat er nog een brokje en geen vrachtwagen genialiteit nodig was. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Precies! spelfout weggehaald... |
|
heerlijke schijf die laatste..hoor zelfs een beetje Pestilence in de keyboard stukken. |
|
Mag niet op MTV! http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=39087140 Bruut! Beetje gangsta- prada erin, ja dat vind ik wel goed. Die Kirsten is ook een lekker wijf zeg, damn. Heldenband dit sowieso. |
|
quote: fijne band, waardeloze kutclip....playback gangsta deathcore |
|
Playback? Gangsta deathcore, jep dat klopt dan weer wel, zo hoort het dan ook. |
|
Wat een bullshit zeg!! En die 50 Cent met z'n Hoos, Bitches en z'n Cristal bannen ze niet? Om over z'n lyrics maar te zwijgen... Vreemd. Ik vind WoP super, de clip daarintegen helemaal niks Edit: Martha van Bleeding Through is toch lekkerderderder [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 24-07-2008 19:59] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Zullen ze vast hun zin wel hebben. Want zo'n clip maak je anders toch niet serieus zo? En ook flink wat Fucks; doet het ook goed als je wilt dat ze het bannen. Verder klinkt Decimate the Weak erg lekker [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 24-07-2008 20:26] |
|
edit: boeiend [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 24-07-2008 20:33] |
|
Eerste keer dat ik WoP hoor via die clip, ik vind het toch een beetje futloos klinken, de muziek maakt op mij niet zo'n brute indruk als Whitechapel, Carnifex of, misschien vergelijkbaarder, Abigail Williams... |
|
quote: Hmmmmm.... Dat "A Cold Day In Hell" heeft hét wél! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De tieten van de keyboardiste/whatever! http://www.metalsucks.net/wp-content/uploads/2008/09/a6pue.jpg Jammer dat het niks bijzonder is, maar altijd leuk om tezien! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Verbazend dat er niemand reageerd op bovenstaande post, tieten worden meestal wel opgemerkt, alhoewel staat MySpace daar ook vol van. Het mag een sceneband en gangsta band zijn, die nieuwe vind ik best cool. Minder melodieus maar het behoud de sfeer. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |