|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.metalzonenijverdal.nl/ |
|
Das niet zo mooi maar toch weer wel, word over een half uurtje opgehaald om naar Nijverdal te gaan ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: +1. Als ik op een metalmarket 10 euro betaal voor een cd en bij hem 16. Tja, dan is de keuze snel gemaakt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Daar heb je wel gelijk in, maar hij had dan wel een zeer uitgebreid assortiment, terwijl bij de Mediamarkt het "heavy" gedeelte qua cd / dvd steeds kleiner wordt. Ik vind het jammer, heb er wel zeer speciale en leuke cd's vandaan gehaald www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: +2 |
|
Bij binnenkomst gelijk de uitverkoopbakken maar eens indukken, och............dat zijn ze allemaal www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nooit van gehoord. Is dat untrue? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Eigenlijk wel ja. Edit: Van de week ook nog ff langs dan. Paar weken geleden daar heerschend spul weggehaald. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 12-01-2008 13:05] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jammer |
|
Jammer ja Was er meestal wel een keer per week te vinden, even bijkletsen met Dennis, shaggie roken en als de financien het toelieten was moois meenemen. RIP Metalzone Nijverdal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hm, ook niet handig om zoiets in een dorp als nijverdal te doen, pak dan een grotere plaats Je moeder. |
|
quote:Ook mee eens. Moet wel zeggen dat hij sinds de fusie met Metalzone wel goedkoper geworden is maar de downloaders de schuld geven is wel erg lame. Toch jammer want ik vond het een erg leuke winkel |
|
quote:dus hij was nog duurder???jezus. Fuck the world and fuck you |
|
wat is duur, er wordt hierboven een prijs van 16 euro per cd genoemd... das toch heel schappelijk? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
valt nog wel mee ja. maar metalheads zijn over het algemeen geen cariere mensen met geld dus als het elders goedkoper te krijgen is, krijgen ze vrouwelijke trekjes anyway, 100x langs gereden in de loop der tijd maar nooit hoeven kijken omdat ik mn cd's elders wel vond hehe edit: het verbaast me trouwens dat het al zolang open was... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-01-2008 17:57] Je moeder. |
|
quote:16 euro is nog wel te doen.daar liggen ze bij de FRS ook voor in de bakken. maar ik begreep uit de post van judge dat ie daarvoor veel duurder was. Fuck the world and fuck you |
|
16 euro is niet de standaard prijs voor cd's bij de free record shop meneer mental... wat lul je vandaag weer heerlijk met mensen mee.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ik lul helemaal niet mee, meneer Aaaarco... ik kom er wel eens en zie ze daar voor die prijs liggen...maar leg jij me dan maar eens uit wat de standaard prijzen daar zijn , aangezien jij nooit met iedereen meelult en het zo goed weet.... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-01-2008 18:09] Fuck the world and fuck you |
|
ik was er toevallig deze week nog en daar daar een opeth voor 20 euro, een as i lay dying voor 19, een whitesnake voor 21, een tulus voor 17, een nile voor 19.. oke ze hebben er zat oudere releases voor 9.99 tot 16 euro maar nieuwere dingen zijn bij de frs echt niet 'lekker' geprijsd. dat ben je toch wel met me eens. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dat staat er niet eens. Of kun je nu plotseling wel tussen de regeltjes doorlezen? quote: Dat het nu moeilijker gaat dan voorheen is toch hartstikke logisch, gezien het gemak waarmee men tegenwoordig kan downloaden. Er staat dat het er niet meer uit kan, niet dat het puur aan die downloaders ligt. De tekst komt op mij niet over alsof hij met een wijzend vingertje staat te wijzen, eerder dat hij zegt het gewoon niet meer te trekken tegenwoordig. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-01-2008 18:22] |
|
Ik zeg toch ook niet dat je ongelijk hebt..ik wil mijn ongelijk best toegeven hoor... Fuck the world and fuck you |
|
dat staat er wel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: dat hoeft niet, ik ben nooit in die knakker zn winkel geweest, maar als ik iets over een cd prijs van 16 euo ligt heb ik ook eerder t idee dat je in nijverdal niet zo strategisch zit en dat je daar misschien meer onder te lijden hebt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
best wel vaag dan dat de nieuwe radiohead er voor 15.99 ligt....dat is dan toch best wel weer schappelijk... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-01-2008 18:21] Fuck the world and fuck you |
|
Stop nou maar met hier posten Mental. Je zet jezelf alleen maar meer voor lul. Jammer dat zo'n zaak ten onder is gegaan... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |