|
Auteur: |
|
|
CR best? Waar slaat die CR op? |
|
wat een tering onduidelijke flyer, tis dat poggwyd over best begon anders had ik het niet eens opgemerkt dat er een NL datum bij stond Je moeder. |
|
Ben benieuwd, want op diezelfde dag is in Weert Hub & Heuy 5. Wij hebben het hier mooi verdeeld; mevrouw gaat naar Best en ik naar Weert.. Hebben we ook nog wat om over te praten bij thuiskomst Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Waar is dit? Kan't niet lezen! |
|
damn, hoe stom kan je zijn om zo'n flyer te maken. overigens wel een vette line-up, ik wil vision bleak al erg lang zien. Aanwezig!!! |
|
Was wellicht een leuke line-up geweest is het niet dat ik Negura Bunget nog nooit een goede show weg heb zien geven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Misschien aanwezig. |
|
quote:Nu drie keer gezien, drie keer om te janken. Kudt geluid, niet genoeg man mee om de nummers daadwerkelijk lekker neer te kunnen zetten. Jammer want op cd heerschen ze bloemetjes hard. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ah ja, de ene keer dat ik ze in Nederland gezien heb, waren ze inderdaad met weinig waardoor die 'andere' instrumenten niet gespeeld konden worden. De andere keren was dat niet het geval. Misschien deze keer beter? |
|
Damnit... Ik was graag gekomen, if only die datum al niet bezet was. |
|
quote: En gedraag je! Doe ik ook :-P [Dit bericht is gewijzigd door Mandylion op 14-01-2008 22:44] |
|
wat een fags. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dan was je er in de vera duidelijk niet bij Jammer dat ik dan al andere plannen heb Ik had ze graag nog wel een keer willen zien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
**Schop** Vanavond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Index / Concerten |