IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Winterkou - Stervend in de Sneeuw ( Sneeuwstormprodukties) - Christian Black Metal Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-01-2008 11:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 11:43 schreef Jenje het volgende:
Wel gaaf dat heel troebidoe blek metal er over valt.

Hehe, ja. Makkelijk op de kast te jagen, dus.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2008 11:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 11:48 schreef ZelThoR het volgende:
Hehe, ja. Makkelijk op de kast te jagen, dus.
Te makkelijk, beetje de Mental onder de metal eigenlijk ..

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-01-2008 11:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 11:50 schreef Jenje het volgende:

Ja, ofwel: hoe hard ze ook proberen stoer te doen, uiteindelijk best schattig

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-01-2008 11:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 11:50 schreef Jenje het volgende:
Grapjas.en dan vallen over het feit dat ik een tijd geleden op al jouw posts zou reageren.erg jammer weer jenje.

Fuck the world and fuck you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2008 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 11:52 schreef mental het volgende:
Grapjas.en dan vallen over het feit dat ik een tijd geleden op al jouw posts zou reageren.erg jammer weer jenje.
Ik ook van jou knul

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-01-2008 11:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 11:53 schreef Jenje het volgende:
Ik ook van jou knul
weet ik toch en het maakt me niet uit, ik vind al die aandacht die ik van je heb wel heerlijk eigenlijk.

Fuck the world and fuck you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2008 11:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 11:54 schreef mental het volgende:
weet ik toch en het maakt me niet uit, ik vind al die aandacht die ik van je heb wel heerlijk eigenlijk.
Stiekem ben je gewoon aandachtsgeil he? Maar dat geeft niet

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-01-2008 11:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Is dit een buttsex-topic? Nee! On topic dus, en verhuis uw lief'lijk gejen maar naar de daarvoor bedoelde topics.

Bruce Banner

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2008 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaloerse aap

Verder vind ik dit best een goede grap. (on topic dan he)

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2008 12:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Christelijke liefde of passionele lust?

OT: eigenlijk vind ik het pretty normal , al die namen,

stel je es in de plaats van al die Engelstaligen, die moeten het wel erg debiel vinden allemaal... geen greintje mystiek
die vinden Winterkou ferm veel klinken interessanter dan pakweg Darkthrone, Crowbar, Black Funeral, Morbid Angel en consoorten

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2008 19:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee?.

signature

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-01-2008 19:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nee

Je moeder.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 14-01-2008 19:47 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 14-01-2008 19:51]

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 14-01-2008 20:45 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

snap de grap niet. Wat is hier nou humor aan?? satanic pinguins, dat is humor, dit is triest.

Is dit de humor van die christen black metal homos?

Furious black death metal http://www.sammath.nl

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2008 20:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ooit van de band Verwoesting gehoord?

signature

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-01-2008 21:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Stond me toevallig bij dat ik de naam eerder had gezien, Bij deze de review van op doom-metal.com even gepaste:

Back in 2000, this was a two man project called Jordskaelv (translated as Earthquake). When one of the band members left the band, the band split up. In 2001, the remaining band member, Anzgorheian, decided to re-start the band under the name Winterkou (translated as Wintercold), but this time with two new members.

The sound hasn't changed much from the Jordskaelv days. Actually you don't notice that tracks 5 to 8 are actually the old recordings from the Jordskaelv demo. The music has matured a bit, but the recording quality is still not much to brag about.

Soundwise, Winterkou is a unique band. They don't play dark metal or a purebreed blend between black metal and doom. Instead it's rather atmospheric and calm. The music is cold, minimalistic, lonesome and depressive. The picture of sitting in a bleak winter forest, all alone and forgotten, would probably describe it best. Actually, the name of the demo, 'Stervend In De Sneeuw', does mean "Dying In The Snow".

I am uncertain where track 9, the bonus track, comes from. It does sound like one of their more recent recordings tho. I also suspect that it's a remix/re-recording of 'Klokken Er Tol Midnat' (translated: The Clock Is Twelve Midnight). In any case it's probably one of the best tracks on the demo.

Fans of atmospheric doom, or perhaps Dolorian's self-titled album, would probably appreciate this one. Honestly, the low quality of the recording does not change the fact that this is one of the most promising doom/black acts thus far.
Album Cover

1. Een Donkere Tijd
2. Oorlog Op De Veluwe
3. Stervend In De Sneeuw
4. Veluwsch Bloed
5. Felse Profjesie
6. Klokken Er Tol Midnat
7. Bjorke Ine Norse Dorpe
8. Wjorke Ine Norse Dorpe En Pa Gensyn
9. - (Bonus Track)

Approx. 46 minutes

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 14-01-2008 21:04 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 14 januari 2008 20:57 schreef Hypnos het volgende:
ooit van de band Verwoesting gehoord?

nee, is dat ook zoiets?

Furious black death metal http://www.sammath.nl

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-02-2008 0:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2008 21:03 schreef Dirge for november het volgende:
Stond me toevallig bij dat ik de naam eerder had gezien, Bij deze de review van op doom-metal.com even gepaste:

Fans of atmospheric doom, or perhaps Dolorian's self-titled album, would probably appreciate this one. Honestly, the low quality of the recording does not change the fact that this is one of the most promising doom/black acts thus far.
Album Cover

Approx. 46 minutes

doooooooooom????

signature

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-02-2008 0:26 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 0:07 schreef Hypnos het volgende:
doooooooooom????

Jenje!!!!!

Why doesn't my music get me all the chicks?

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 02-02-2008 0:28 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Wie's Jenje? Die's niet eens lid van de inner square of dutch doom...

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-02-2008 0:29 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

niet?

dan hoor je er echt niet bij.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Fallen
Usericon van Fallen
Posted 02-02-2008 11:53 by Fallen Wijzig reactieProfiel van FallenQuote dit bericht

grote grap: khoorde gisteren via dat ch. blackmetol gedoetje dat sneeuwstorm producties was opgekocht door (hoe zou het ook anders) een amerikaan. er was dus een idioot die het serieus nam.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-02-2008 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

linx?

signature

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2008 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 0:28 schreef Audiophile het volgende:
Wie's Jenje? Die's niet eens lid van de inner square of dutch doom...
wel van inner rectangle of dutch doom

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-02-2008 16:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inner rectum

signature

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com