|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Hypnos, nu is het wel weer leuk geweest eigenlijk.. |
|
quote: Nou inderdaad. Blijven we hier nu een stroom van slechte kutbands krijgen, gevonden via.. ja via wat eigenlijk? |
|
het is een soort spam, ik ken ZM, zij mij signature |
|
ik vind het wel wat hebben. Fuck the world and fuck you |
|
niks bijzonders dit eigenlijk. maar tering wat een sloot bands zijn er tegenwoordig actief in de pruts blackmetal Je moeder. |
|
hehe ja, verbazend man.en dat hypnos ze allemaal ken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 13-01-2008 22:58] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: eindelijk erkenning signature |
|
Damn, dat men zoiets nog serieus gaat nemen.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Maar natuurlijk, iemand opent topics over muziek. Dat mag natuurlijk niet op een metalgerelateerd forum. Hier behoort het te gaan over hoe dronken je gisteren was en hoeveel virtuele vriendjes je hebt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Best gaaf anders. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: plus 1. ik vind het behoorlijk ok klinken (de muziek in ieder geval) |
|
quote: Waarna Hypnos vervolgens kan pochen dat hij ze al kende tijdens hun pre-demo periode en een dusdanig voorzienende blik had dat hij er ook al een topic over had geopend op zm. Van al die honderden kutbands waarvoor je de afgelopen jaren topics hebt geopened zit er vast wel een keer eentje tussen die daadwerkelijk wat gaat betekenen, dat kan haast niet anders. Blijf hopen! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind de muziek niet verkeerd klinken. Best een aardige productie en nederlandstalige shit doet het bij mij altijd goed! |
|
Stem doet me een beetje aan warlust - the final war denken. klinkt op zich niet verkeerd dit. |
|
quote:Wat ben je toch een zeik wijf ook he snaack ? is er eindelijk eens iemand die echt voor de muziek gaat ( of het nou kudt muziek is of niet daarover kun je eindeloos doorkutten ) is het weer niet goed. Zm is er voor de muziek,dacht ik toch altijd...laat die gast dan lekker topics voor bandjes openen, die lees ik liever dan het zoveelste debiele foto topic wat nergens over gaat. Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind dit best oké klinken eigenlijk. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
in één keer zijn ze twee keer zo bekend signature |
|
Ik vind het helemaal niet zo slecht. Is dat erg? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
best wel goed spul.. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
Uit me hometown nog wel! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jammer dat de demo niet meer te krijgen is! |
|
Jammer dat Bastaard. Verder stuk voor stuk goede muzikanten uit betere bands. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |