|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aborted - Hecatomb (The Auricular Chronicles DVD) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ildjarn - Støv Og Aske Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Overlorde - Hell Hath No Fury |
|
MZ.412 - Feasting on Khristian Blood Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Metallica - The prince Against God and Government |
|
Slaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyooooooooorrrrrrrrrr - Angel Of Death Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
gay! draai dan de hele show no mercy cd, at is pas slay0r np: thievery corporation (nee geen crust ) - incident at gate 7 Je moeder. |
|
quote: Gave plaat inderdaad, Reign in Blood is niet zo aan jou besteed? NP: Slayer - Jesus Saves Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Trelldom - eg reiste i minnet Oeh Noorse hardangervioolmuziek |
|
nope, ben heel kieskeurig wat betreft thrash... en daarnaast is black magic één van de beste thrash nummer sooit Je moeder. |
|
Klabautamann - [Der Ort #01] Der Ort |
|
st germain - land of... Je moeder. |
|
Fuck... i'm dead - Inject me with aids |
|
Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen |
|
Fuck.. i'm dead - burnt to an absolute crisp |
|
ac/dc - whole lotta rosie (lang leve shuffle, geen idee dat ik dat nummer op de pc had hehe) Je moeder. |
|
quote: Black Magic is inderdaad zeer gaaf. NP: Venom - Stand Up (And Be Counted) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Fuck... i'm dead - Slowly Raped with a chainsaw Euj Dentz, ken je deze band? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2008 19:13] |
|
Devil Doll |
|
Klabautamann - [Der Ort #03] Winternacht |
|
temnozor - white thunder roars lekker gitaargeluidje en warempel een nummer met fluitjes waar ik gen jeuk van krijg Je moeder. |
|
quote:Ik denk het wel, is goregrind toch? Die band moet ik ook maar eens nodig gaan ontdekken. Maar eigenlijk moet ik nog heel veel bands nodig ontdekken. Maar daar ben ik ook al mee bezig. |
|
quote: Veeeeeeeeeet! np: Detonation - Into Sulphur I Descend ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dar heb ik Bring On The Dead van. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |