|
Auteur: |
|
|
Leona Louise Lewis, is een Engelse zangeres. Bekendheid verwierf ze door het derde seizoen van de populaire show The X Factor te winnen. Haar eerste single, A Moment Like This - een coverversie waarvan het origineel eerder werd opgenomen door Kelly Clarkson, brak alle records door binnen 30 minuten maar liefst 50.000 keer te worden gedownload. Op 12 november 2007 werd haar debuutalbum Spirit uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk. De eerste single Bleeding Love behaalde onlangs #1 in de Britse charts. De zangeres wordt geinspireerd door o.a. Whitney Houston, Mariah Carey, Celine Dion, Minnie Riperton, Joni Mitchell en Oleta Adams. Het mooie nummer Bleeding Love: http://www.aimini.net/view/?fid=7IqgtU1RVQ9Cvjucv4lD Het is de lichtinval ;') |
|
Ze heeft wel een hele mooie stem! [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 14-01-2008 22:34] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: +1. En qua stem is het een Celine Dion ripp off. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nou... ben ik echt de enige die haar goed vind?? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:ja, maar dat is niet erg hoor. ze vinden hier ook zoveel geniale shit die ik luister niet goed, je went vanzelf aan de wansmaak van de meesten hier. Fuck the world and fuck you |
|
Hm? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
oh ja , jij zal het wel weer goed vinden he. ik vind haar trouwens wel knap, maakt dat het minder erg dat ik haar muziek niet trek ? Fuck the world and fuck you |
|
uhh welke vrouw vind je niet knap? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:oh die zijn er genoeg hoor, met een beetje denkwerk weet jij zo ook wel wie ik bedoel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, dat weet ik wel zeker haha Het is de lichtinval ;') |
Index / Muziek algemeen |