|
Auteur: |
|
|
16 juni cd presentatie van Ancient Rites. Concert zal in de Biebob (Vosselaar; Belgiƫ)plaatsvinden. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
ja, er is nog een optreden op 16 juni: Shadowlord Serenade of Darkness Nepenthe in de Kei, te Ede |
|
quote:Dat is tenminste eens op een fatsoenlijke afstand |
|
Cassiopeia spelen die nog? Heel die band ligt toch uit elkaar! Verder is dat alles wat speelt op molfest of zijn er ook nog leuke metal bands. Ede vind ik wat te ver dus denk toch dat het Ancient Rites word! "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
quote:Ede is inderdaad goed dichtbij!!! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Wat is het adres van de kei??? Hoe laat???? Entreeprijs????? Snel antwoorden, want ik wil ff weten welke optredens ik binnenkort heen moet. Mail de antwoorden maar na: madelon_madelon@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Lon op 23-05-2001 19:45] |
|
quote: Om eerlijk te zijn weet ik eigenlijk niet hoe laat enzo, ik zal het hier wel posten zodra ik het weet. |
|
quote:Lijkt me een goed plan, misschien kom ik ook nog wel ff kijken..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ancient Rites concert is verzet naar 15 juni. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
Index / Concerten |