|
Auteur: |
|
|
De titel zegt het al: 16 - 2 -08 De Loods, Barlo/Aalten. Monolith Deathcult Devious N.O.S. |
|
hehe, 'www.divious.nl' Vette show! |
|
Joa, 3e optreden van N.O.S, leuke toko ook. |
|
En dan toch.. de foto's... uitzoeken duurde ff ivm werk und dergelijke.. NOS Devious en the Monolith Deathcult |
|
de tering wat een lelijke gitaar Je moeder. |
|
Je maakt zoveel negatieve zeikposts Karnivoor. Als je de gitaar niet mooi vind, zeg dat dan een keer niet, maar zeg bijvoorbeeld, wat een mooi plectrum! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Wou ik ook al zeggen, maar wat een mooi bezweet zweetbandje! |
|
Neem een voorbeeld aan 6sic6. De gitaar is overigens ook niet echt mooi naar mijn mening, maarja als er goed geluid uitkomt (voor mij nog steeds het belangrijkste). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Boeiend, hij speelt hardstikke goed. Beide gitaren zijn gepimped met een EMG en Kahlertremelo. Verder zijn extreme bodyshapes erg handig om tegen de binnenkant van je been te zetten tijdens het zingen. Smaken verschillen. Ik zou zelf niet dood gevonden willen worden met zo'n anonieme Ibanez met zo'n dom handvat in de body. De enige Ibanez die ik nog eens zou willen hebben is de Meshugah 8-string. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 25-02-2008 23:37] |
Index / Concerten |