IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zo 27-04: Angelcorpse + Arkhon Infaustus + 1 @ Baroeg Vorige pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-04-2008 13:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ben er rond 3 uur

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 27-04-2008 22:05 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Zo dat was een vet feestje in Rotterdam

an evil incarnation of DEATH!

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 27-04-2008 22:20 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Dat was een heerschend gebeuren. Revenge is voor mij het hoogtepunt van de dag. Ik volg de band sinds hun EP Superion.Command.Destroy en vanmiddag heb ik ze voor het eerst live gezien. Kolere, wat een kracht en agressie! De drums zijn het middelpunt bij deze band. Alles wat J. Read drumt is agressief, ook de langzame gedeelten. Bijzonder knap dat er geen enkel zwak moment in zijn spel te vinden is, zowel qua uitvoering als qua compositie. De gitaren zijn zoals verwacht niet heel duidelijk aanwezig, maar toch aardig te volgen. Goede vocalen van Helmkamp en Vermin. Lekkere bak herrie.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 28-04-2008 11:35 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Revenge en Arkon Infaustus waren gaaf, al was het geluid niet altijd even goed. Angelcorpse was ok, maar niet bijzonder. Het was een leuk dagje!

corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 28-04-2008 20:24 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

revenge blijft voor mij toch nog steeds een bak herrie met.
arkon infaustus heb ik in 2005 gezien, toen vond ik het echt niets en een grote chaos. nu was het dus veel gaver en pakkender.
en inderdaad...angelcorpse was gaaf, maar wel wat rommelig, zeker ook het geluid. aan de zijkant was het beter te volgen.
over 2 weken weer een keer.

Alis
Usericon van Alis
Posted 30-04-2008 3:23 by Alis Wijzig reactieProfiel van AlisQuote dit bericht

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com