IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Wo. 9 april 2008: Terror + Ignite + Strung Out + 2 @ 013, Tilburg
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-01-2008 19:04 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Woensdag 9 april, 013 Tilburg

Ignite
Terror
Strung Out
Death Before Dishonor
Burn The 8 Track

Dommelsch Zaal
AANVANG 18.00
Zaal open 17.00
entree 19,00 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk start op 26 januari

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 04-02-2008 21:35]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-01-2008 19:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

terror!!! maar waarom op een woensdag ??? en waarom met twee van die verschrikkelijke zaadbands???

Fuck the world and fuck you

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 04-02-2008 21:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Death Before Dishonor en Burn The 8 Track zijn toegevoegd!

puking luke
Usericon van puking luke
Posted 05-02-2008 22:00 by puking luke Wijzig reactieProfiel van puking lukeQuote dit bericht

eerder kut dat het in de grote zaal van de 013 is, wat een kutzaal voor een hardcore show is dat zeg

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-02-2008 22:06 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2008 22:00 schreef puking luke het volgende:
eerder kut dat het in de grote zaal van de 013 is, wat een kutzaal voor een hardcore show is dat zeg

Och er is genoeg plaats voor te moshen hoor Vind dit de relaxte concertzaal waar ik tot nu toe ben geweest.
Maar verder zijn Terror en DBD wel gaaf, misschien wel aanwezig.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 09-04-2008 16:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Over een uurtje begint No Turning Back al!

Ignite 22.10 - 23.10
Terror 21.05 - 21.50
Strung Out 20.00 - 20.45
Death Before Dishonor 19.10 - 19.40
Burnthe8track 18.20 - 18.50
No Turning Back 17.30 - 18.00

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-04-2008 17:28 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Voor een uurtje Ignite ga ik niet naar Tilburg.

10.10.1942 - 20.11.2011

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-04-2008 17:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Oh dit was dus vanavond alweer

Draconian
Doomtrooper
Usericon van Draconian
Posted 10-04-2008 18:33 by Draconian Wijzig reactieProfiel van DraconianQuote dit bericht

En hoe was het?

Dit concert is compleet langs me heen gegaan.

Are you forever - loss of purpose in a passive life. Are you forever - pale, regarded as a waste of time.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 10-04-2008 18:49 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik kwam binnen tijdens het eennalaatste nummer van BurnThe8Track. Het klonk niet bijzonder boeiend en aan de reactie van het publiek te zien, heb ik niet veel gemist.

Death Before Dishonor blijft voor mij een twijfelgeval. Op cd klinkt het best aardig, live klinkt het ook best aardig, maar er blijft toch iets ondefinieerbaars ontbreken. Zo ook deze keer. Het geluid was niet om over naar huis te schrijven, maar ze deden er alles aan om het publiek mee te krijgen. En dat lukte naar mate de set vorderde steeds meer. Niets meer en niets minder dan een lekker opwarmertje voor wat komen ging.

Strung Out kreeg maar liefst 45 minuten speeltijd en vantevoren wist ik alleen dat ik meer iets in de richting van Ignite moest verwachten dan in de richting van Terror. Het kwam neer op uptempo punkrock met af en toe wat gezellige doublebass er doorheen. De zanger liep zich gruwelijk uit te sloven, wat bij mij niet helemaal in goede aarde viel. Goed optreden, maar ik zal er niet zo gauw een cd van opzetten.

Toen was het tijd voor Terror. Dé band waarvoor ik was afgereisd naar Tilburg. Al vanaf het intro vlogen de armen en benen je om de oren en dat bleef het hele optreden zo. Wat een gruwelijk gave band is dat toch live. Ontzettend energiek en hoewel het geluid beduidend minder goed was dan bij Strung Out, kregen ze het publiek prima mee. Hoogtepunten: Push It Away, Overcome en Always The Hardway.

Als cooling-down (voor mij persoonlijk dan) stond Ignite op het programma. Deze band heb ik vorig jaar al een keer in Utrecht en een keer in Tilburg gezien. En zoals verwacht blijkt dat toch een Ignite-overkill te zijn geweest. De show was prima, het geluid was prima, er werd strak gespeeld, maar het deed mij erg weinig. Toen driekwart van de set gespeeld was, heb ik het dan ook voor gezien gehouden. Niets mis met nummers als Bleeding, Are You Listening en Who Sold Out Now, maar Ignite gaat bij mij even een stoffig hoekje in.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-04-2008 19:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Terror was cool dus, mooi! ga de 30e, Baroeg

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-04-2008 19:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Heb je toch op die dvd gezien, die shows zijn fucking ruig man.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-04-2008 19:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 april 2008 19:07 schreef mental het volgende:
Heb je toch op die dvd gezien, die shows zijn fucking ruig man.

Hehe jaja, we hadden trouwens maar 10 minuten die DVD opstaan voordat ik achter dat bakbeest van je kroop om msn te installeren

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-04-2008 19:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe, oh ja.iswaar. sorry mijn geheugen is een fucking ramp de laatste tijd.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-04-2008 19:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Terror is goed ja, ik heb echter wel's betere live bands gezien.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-04-2008 19:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

In de hardcore scene? er zijn weinig bands die daar aan kunnen tippen hoor !

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 10-04-2008 19:18 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2008 19:07 schreef Burzum het volgende:
Terror was cool dus, mooi! ga de 30e, Baroeg

Het was dusdanig gaaf, dat ik er nog serieus over zat te denken om vanavond naar Haarlem te gaan. Toch maar niet gedaan, ik zie ze de 30e alweer.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com