|
Auteur: |
|
|
vergetelheid? valt wel mee toch? Je moeder. |
|
kweenie, ik hoor er bijna niet meer naar refereren zelfs voor n00bs signature |
|
Ik heb er nog wel werk van liggen. Die full-length spreekt mij niet zo aan maar de 'The Black Theology' EP heeft heerschende momenten. Vergeteljeid... tja... wellicht. Er is iig niet gemakkelijk aan te komen. Al is of wordt die full-length gere-released. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb die Dor Nu Fauglith en ik vind het zeker een lekker cd'tje ja. Verder is het niet zo heel veel bijzonders toch? Lijkt me ook dat '97 ook niet echt een jaar meer is om over een 'grote voorloper' te spreken... Zenial |
|
veel meer black uit vroege jaren 90 schiet er mij niet te binnen. Behalve die Les Legions Noires toestanden signature |
|
Hmmm Blut Aus Nord, Seth, Anorexia Nervosa, ... Zenial |
|
Dor-Nu-Fauglith is één van mijn favoriete black metal albums. Briljante keyboards. The Black Theology zoek ik nog, maar die is ook erg goed in ieder geval. |
|
Er schijnt een nieuwe album aan te komen, "The Axis of Blood", wat uitkomt over een paar weken. (http://www.battleskrs.com) Het zal wel niet veel zijn, maar wie weet. |
|
Ik vind dat zo'n typische band waarvan de "mythe" groter is dan de aanwendbare kwaliteit. Beetje cheesy ook, sommige melodieën. En nu gaan we vegen |
|
Eerst eens beluisteren. Oude werk is toch wel tof. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Debuut en de mini erna zijn super. Met dat recent materiaal en nieuwe bezetting hadden ze beter de bandnaam kunnen veranderen. Niks meer van de oude sfeer over en typisch Franse bras zoals Arkhon/Aosoth/Antaeus enz. Deze knommel maakt nog regelmatig wat rondjes: |
|
Qua sfeer is die mini toch wel echt zwaar hun beste werk. "Dor-Nu-Fauglith" heeft mij nooit volmondig weten te overtuigen. Wellicht zo eens aanzetten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
@NEP: Krijg jij trouwens de nieuwe Peste Noire in de distro? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat begin van die plaat, ik krijg daar echt zo'n honeymoon-gevoel van, percies trouwfeest. Maar 't zal wél aan mij liggen. En nu gaan we vegen |
|
quote: En Antaeus moet indd dood! En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik heb die knoflookknager meerdere keren aangeschreven om in te kopen maar heb nooit een reactie gekregen. En dan wel klagen dat hij zelf zoveel losse bestellingen krijgt.. Ofwel: neen! |
|
quote:Gaat goedt theatraal, ja. Met z'n belachelijke p&p en BTW na het bestellen pas verrekenen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Die idioot was altijd al een mongool eersteklas. Vreemd dat heel veel mensen er nu pas achter komen. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 16-05-2015 1:53] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ik vond het altijd al een randfiguur. Met zijn inconsistente uitspraken en stellingen, maar gezien z'n muziek wil(de) ik'm graag het voordeel van de twijfel geven. Hij gaat nu echter wel goedt over de rand. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ... |
|
quote: wut? http://www.dailymotion.com/video/xmuit_antaeus-blood-war-iii_music best ok toch? signature |
|
Is toch die band van cut flesh and worship? Nie mijn meug. En nu gaan we vegen |
|
sommig materiaal is ok die nieuwe O.I. bevalt me ook wel signature |
Index / Heavy Metal |