IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Skitliv (all star suicidal Black Metal) Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2008 20:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ok, er is nog geen topic voor. Ze hebben enkel hun demo al uit - "Kristiansen and Kvarforth Swim in the Sea of Equilibrium While Waiting "
maar als ze nog vanalles uitspoken zal het wel een treffer zijn.

Shining-frontman Nicolas en zijn vriendjes met hun projectje

http://www.myspace.com/skitliv777

Maniac - Vocals, Guitars (ex-Mayhem (Nor), Amicus, Bomberos (Nor), Septic Cunts, Voluspa, Wurdulak, Eibon)
Kvarforth - Guitars (Diabolicum, Funeral Dirge (Swe), ex-Ondskapt, Den Saakaldte, Shining (Swe), Bethlehem (Ger))
Ingvar - Guitars
Spacebrain - Bass
Wedebrand - Drums (ex-Forgotten Tomb, ex-Shining (Swe))

iemand die een link heeft met dees mannen?

signature

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 18-01-2008 20:41 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Ik heb de demo als mp3 op mijn pc staan.
Het is wel grappig, maar zou er niet zo snel een cd van kopen. Live was het ook best een vreemde vertoning.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2008 21:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb het idee dat dit behoorlijk word overgewaardeerd.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2008 21:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De verwachtingen zijn hoog idd

en het resultaat is er totnogtoe niet uitgekomen...

signature

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 18-01-2008 21:12 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2008 21:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb het idee dat dit behoorlijk word overgewaardeerd.

Het is heel eigenzinnig in ieder geval. Het is echt van die love hate muziek. Of je vind het geweldig of je kan er helemaal niets mee.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 18-01-2008 22:57 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2008 20:38 schreef Hypnos het volgende:
Ok, er is nog geen topic voor. Ze hebben enkel hun demo al uit - "Kristiansen and Kvarforth Swim in the Sea of Equilibrium While Waiting "
maar als ze nog vanalles uitspoken zal het wel een treffer zijn.

Shining-frontman Nicolas en zijn vriendjes met hun projectje

http://www.myspace.com/skitliv777

Maniac - Vocals, Guitars (ex-Mayhem (Nor), Amicus, Bomberos (Nor), Septic Cunts, Voluspa, Wurdulak, Eibon)
Kvarforth - Guitars (Diabolicum, Funeral Dirge (Swe), ex-Ondskapt, Den Saakaldte, Shining (Swe), Bethlehem (Ger))
Ingvar - Guitars
Spacebrain - Bass
Wedebrand - Drums (ex-Forgotten Tomb, ex-Shining (Swe))

iemand die een link heeft met dees mannen?

Eindelijk weer eens wat kwaliteit tussen die oneindige stroom topics van je

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 18-01-2008 22:57]

Why doesn't my music get me all the chicks?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2008 22:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

that hurts

signature

R.
Usericon van R.
Posted 19-01-2008 1:21 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik liep in de Baroeg van narigheid weg van deze band. Wat een trendy gezwemel zeg

Northward
Usericon van Northward
Posted 19-01-2008 12:13 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik vond het wel aardig maar verder niks.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 19-01-2008 12:59 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ik ben wel benieuwd naar de Current 93 cover, en of het muzikaal verder echt iets inhoudt.

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 19-01-2008 13:03 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ik vind het helemaal niks. Had veel meer verwacht

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 19-01-2008 13:04 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Vind het ook niks.
Helaas.

Het is de lichtinval ;')

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-01-2008 13:15 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Valt me een beetje tegen van die lui..

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-01-2008 13:28 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 19 januari 2008 1:21 schreef R. het volgende:
Ik liep in de Baroeg van narigheid weg van deze band. Wat een trendy gezwemel zeg

Ja ik ook. Was van tevoren wel benieuwd maar kolere, wat was dat een overbodige band zeg.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-01-2008 8:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zaadband. No talent, just stars...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 20-01-2008 14:48 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Op mp3 vond ik het al niet boeien, maar was wel benieuwd naar dat optreden in Alkmaar toen ze in het voorprogramma van Shining stonden.. Nou, het was 3 keer niks.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-01-2008 14:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

VOlgens mij willen ze juist dat iedereen het kut vind, tenminste zo lijkt het

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 20-01-2008 14:50 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik heb echt geprobeerd er wat aan te vinden, simpelweg omdat ik het hele idee achter de band goed vind, en een groot Shining liefhebber ben, maar de muziek zelf kan me gewoon niet overtuigen, grote tegenvaller helaas.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Ancient Times
Posted 20-01-2008 14:54 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2008 14:50 schreef Burzum het volgende:
VOlgens mij willen ze juist dat iedereen het kut vind, tenminste zo lijkt het

Hehe, moet wel gezegt worden dat het geluid toen best kut was.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 20-01-2008 16:32 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2008 14:54 schreef Ancient Times het volgende:
Hehe, moet wel gezegt worden dat het geluid toen best kut was.

En ik had het idee dat ze de set ook niet helemaal hebben afgemaakt, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ancient Times
Posted 20-01-2008 16:40 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2008 16:32 schreef mardukfan het volgende:
En ik had het idee dat ze de set ook niet helemaal hebben afgemaakt, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik had ook al zo'n idee ja. Ze waren in ieder geval nogal opgefokt hehe..

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-04-2008 20:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik hoor eigenlijk alleen maar slechte verhalen maar ik vind de cd (Amfetamin) toch behoorlijk gaaf.

BeautevilDeath
Usericon van BeautevilDeath
Posted 09-04-2008 14:09 by BeautevilDeath Wijzig reactieProfiel van BeautevilDeathQuote dit bericht

Nja, als je het verhaaltje op hun myspace leest, blijkt dat ze weten dat ze kutmuziek maken en dat nog leuk vinden ook.

Ik mag die verknipte ideeen wel.

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 09-04-2008 14:16 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Pseudo-artisiek/alternatief verpakte rommel.

Tum podem extulit horridulum...

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-04-2008 14:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2008 22:57 schreef GrindMaster het volgende:
Eindelijk weer eens wat kwaliteit tussen die oneindige stroom topics van je

quote:
Op 20 januari 2008 14:50 schreef GrindMaster het volgende:
Ik heb echt geprobeerd er wat aan te vinden, simpelweg omdat ik het hele idee achter de band goed vind, en een groot Shining liefhebber ben, maar de muziek zelf kan me gewoon niet overtuigen, grote tegenvaller helaas.

?

MorticiaFrump
Usericon van MorticiaFrump
Posted 09-04-2008 14:44 by MorticiaFrump Wijzig reactieProfiel van MorticiaFrumpQuote dit berichthttp://gothicabelgium.forum2go.nl/

Deze band kan me nog net wel bekoren, maar de homo performance moeten ze dan wél achterwege laten!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com