|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, er is nog geen topic voor. Ze hebben enkel hun demo al uit - "Kristiansen and Kvarforth Swim in the Sea of Equilibrium While Waiting " maar als ze nog vanalles uitspoken zal het wel een treffer zijn. Shining-frontman Nicolas en zijn vriendjes met hun projectje http://www.myspace.com/skitliv777 Maniac - Vocals, Guitars (ex-Mayhem (Nor), Amicus, Bomberos (Nor), Septic Cunts, Voluspa, Wurdulak, Eibon) Kvarforth - Guitars (Diabolicum, Funeral Dirge (Swe), ex-Ondskapt, Den Saakaldte, Shining (Swe), Bethlehem (Ger)) Ingvar - Guitars Spacebrain - Bass Wedebrand - Drums (ex-Forgotten Tomb, ex-Shining (Swe)) iemand die een link heeft met dees mannen? signature |
|
Ik heb de demo als mp3 op mijn pc staan. Het is wel grappig, maar zou er niet zo snel een cd van kopen. Live was het ook best een vreemde vertoning. |
|
Heb het idee dat dit behoorlijk word overgewaardeerd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De verwachtingen zijn hoog idd en het resultaat is er totnogtoe niet uitgekomen... signature |
|
quote: Eindelijk weer eens wat kwaliteit tussen die oneindige stroom topics van je [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 18-01-2008 22:57] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
that hurts signature |
|
Ik liep in de Baroeg van narigheid weg van deze band. Wat een trendy gezwemel zeg |
|
Ik vond het wel aardig maar verder niks. |
|
Ik ben wel benieuwd naar de Current 93 cover, en of het muzikaal verder echt iets inhoudt. |
|
Ik vind het helemaal niks. Had veel meer verwacht |
|
Vind het ook niks. Helaas. Het is de lichtinval ;') |
|
Valt me een beetje tegen van die lui.. |
|
quote: Ja ik ook. Was van tevoren wel benieuwd maar kolere, wat was dat een overbodige band zeg. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zaadband. No talent, just stars... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Op mp3 vond ik het al niet boeien, maar was wel benieuwd naar dat optreden in Alkmaar toen ze in het voorprogramma van Shining stonden.. Nou, het was 3 keer niks. |
|
VOlgens mij willen ze juist dat iedereen het kut vind, tenminste zo lijkt het |
|
Ik heb echt geprobeerd er wat aan te vinden, simpelweg omdat ik het hele idee achter de band goed vind, en een groot Shining liefhebber ben, maar de muziek zelf kan me gewoon niet overtuigen, grote tegenvaller helaas. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Hehe, moet wel gezegt worden dat het geluid toen best kut was. |
|
quote: En ik had het idee dat ze de set ook niet helemaal hebben afgemaakt, maar dat kan ook aan mij liggen. |
|
quote: Ik had ook al zo'n idee ja. Ze waren in ieder geval nogal opgefokt hehe.. |
|
Ik hoor eigenlijk alleen maar slechte verhalen maar ik vind de cd (Amfetamin) toch behoorlijk gaaf. |
|
Nja, als je het verhaaltje op hun myspace leest, blijkt dat ze weten dat ze kutmuziek maken en dat nog leuk vinden ook. Ik mag die verknipte ideeen wel. |
|
Pseudo-artisiek/alternatief verpakte rommel. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: quote: ? |
|
Deze band kan me nog net wel bekoren, maar de homo performance moeten ze dan wél achterwege laten! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |