|
Auteur: |
|
|
Rauwe Duitse black met leden van o.a. Absurd. Niks baanbrekends, gewoon erg lekkere black. Voor fans die hun black graag ongepoetst hebben. Demo 1 Demo, 1994 Die graue Saat Demo, 1996 Wolfsmond/Eternity Split EP Split, 2001 Des Düsterwaldes Reigen Full-length, 2002 Tollwut Full-length, 2005 http://www.metal-archives.com/band.php?id=11755 http://www.myspace.com/wolfsmondhorde Ik vind het erg fijne muziek, het proberen zeker wel waard [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-01-2008 16:15] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Beetje lauw, mist dat "schop kont" gehalte. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: + 1, zeker Tollwut! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Gave band, heeft wel wat overeenkomsten met bands als Heldentum of Halgadom. |
|
quote: wel apart dan dat logo quote: Je moeder. |
|
Viel mij ook op ja, volgens mij een oud logo dan. Op de cd´s hebben ze dan ook een andere, maar die kon ik zo niet los vinden. Deze dus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja idd, zal wel dan. klinkt iig goed! Je moeder. |
|
quote: Ehm, wel leuk dat je dat interview aangehaald hebt, ik ben de interviewer... Vroeger zat 'Schatten' dus in Absurd, en had hij inderdaad rechts-radicale sympathieën. Na zijn gevangenisstraf heeft hij echter daar afstand van gedaan, maar zal hij heidense symbolen gebruiken, ook als zelfs extreem-rechts die symbolen gebruikt. Halgadom is ook leuk, al vind ik de overgang tussen deel 1 en 2 van Sein und Werden (of hoe die plaat ook al weer precies heet) wel erg drastisch... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: je werd gequote op metal archives maar idd, runen en extreem rechts hangen natuurlijk niet per definitie samen maar puur naar het logo kijkende en het feit dat hij in absurd speelde, doen veel mensen anders geloven natuurlijk Je moeder. |
|
Gheghe, ik denk dat ik namens Schatten spreek als ik zeg 'dat is het probleem van die mensen, niet zijn probleem. Hij heeft afstand gedaan van die ideeën' Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Oftewel, hij heeft ze nog wel maar durft er niet meer voor uit te komen. Wolfsmond, tja... er ligt hier een cd ervan, maar dat 'rauw' kan je wel schrappen. Niet 'rauwer' dan 'standaard' bm. Halgadom is indd ook niet onaardig, maar ook verre van baanbrekend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nieuwe album nu 2 x geluisterd, klinkt niet verkeerd. Morgen de oudere albums eens een draai geven. |
|
Vind het na het debuutalbum toch een stukje saaier worden, ik weet niet, het pakt me allemaal veel minder, het mist iets. |
|
het kon op mijn ook geen indruk achter laten,schopt absoluut geen kont voor mijn gevoel |
Index / Heavy Metal |