|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vet. hier ben ik wel bij Wil je muilperen? |
|
*schop* kom allen kijken. Gaat een gave show wordern On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat dacht ik ook Goverdomme!! |
|
Tientje? Misschien kan ik dat ergens vandaan plukken, dan kom ik ook wel even kijken. Master! |
|
quote: Goed zo Coen vertel het ze Je laatste show he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Late dienst. En nee, ik neem niet voor elk concert een vrije dag op... spelfout weggehaald... |
|
Jammer jonge! |
|
quote: Ja, dat is zeker jammer, maar we willen dit jaar 3 weken naar Zweden en dan heb ik toch echt m´n uurtjes nodig. DE 23e haal ik de schade wel even in Is daar al meer over bekend trouwens? spelfout weggehaald... |
|
tralalala *schop* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Respect voor de Master Speckmann! Aanwezig!! |
|
quote: Yep Nog 1 keer ff flink bloed, zweet en bier vergieten |
|
quote: Weten jullie al hoe jullie heen gaan? Ach hoor ik zo wel op het werk hehe. Wel zin in, gaat volgens mij weer erg gezellie worden. BEUKEN On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Daar kun je Donder op zeggen! |
|
Ik ben ook in da house. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kleautenzeaui. Ben dan nog werken en van Grunn naar Leeuwarden is ook nog een uur... Red het niet. Nou ja, volgende x beter. |
|
quote: Ach er zijn genoeg bands, de mis je misschien de eerste Gewoon proberen hehe On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Schema: 19.45 - 20.15 Innerfire 20.30 - 21.00 Putrefied 21.15 - 21.45 Devious 22.00 - 22.45 Toxocara (cd presentatie) 23.15 - Master |
|
Kijk Mayo, een speelschema, kom je nu ook? |
|
Heeuj, vanavond alweer! |
|
Balen, da'k de laatste show met jou moet missen Coen. Niet te doen met het OV vanuit Breda, en bovendien moet ik morgen om 04:45 uur alweer op. Daarnaast had ik graag persoonlijk afscheid van je genomen. We gaan elkaar ongetwijfeld nog spreken, maar ik wil je toch al bedanken voor de prettige samenwerking man. Zet vanavond nog maar eens een flinke keel op |
|
ook aanwezig vanavond! |
|
quote: LOL! Hmneh. Half 12 gaat de trein alweer terug. Maar leuke bands allemaal, have fun! |
|
Vrouwlief neemt hier de honneurs voor mij waar, en doet mij straks uitgebreid verslag. Ik ben net thuis van m´n werk....... spelfout weggehaald... |
|
Dat was weer een lachen showtje gisteren. Weinig mensen maar de sfeer was opzich goed. Innerfire hebben we moeten missen. Het bleek een tering eind rijden te zijn...daar hadden we ons een beetje op verkeken in ons enthousiasme Putrefied beviel me heel goed. Lekkere brute, strakke death metal om lekker mee warm te draaien. Devious was voor mij de band van de avond. Ik heb me nooit echt verdiept in deze band maar gisteren wisten ze me stevig weg te blazen. Toxocara was eigenlijk de band waar ik voor kwam. Hun laatste cd is echt een absolute topper. Live kwam het allemaal ook erg goed over maar de show was wat mij betreft iets te lang. Aan het eind verslapte mijn aandacht iets. Dat lag niet aan de energie van de band want daarmee zat het wel snor. Maar dit soort death metal trek ik gewoon niet langer dan 40 minuten live. De old school death metal van Master kwam ook lekker over maar na 5 a 6 nummers had ik het wel een beetje gehoord eigenlijk. Muziek-ongerelateerd pluspunt: Alleen maar erg mooie vrouwen gezien. Muziek-ongerelateerd minpunt: Bijna doodvriezen in Friesland is nooit grappig. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 02-02-2008 11:32] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Thnx! Is idd een pokke eind weg. Maar t was een mooi feesje, lekker gespeeld iig Mooie afsluiter Tot zienz! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |