![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een stel rare moeders zijn een nieuwe "jongerenvriendelijke" actie begonnen... In plaats van dat ze hun dertienjarigen wat meer discipline aanleren willen ze de horeca eerder laten sluiten. Behalve dat dit het plezier van genoeg andere mensen bederft werkt het niet, mensen gaan dan alleen sneller zuipen of thuis meer zuipen. Teken daarom de petitie op Vrij Uitgaan en laat die stomme wijven die hun kinderen niet op kunnen voeden gewoon hun bek houden! Spread the word! ![]() |
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
goh, lekker boeiend, als ze om elf uur dicht zijn ga je je toch lekker thuis verder bezatten ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-01-2008 7:34] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-01-2008 7:34] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En getekend! ![]() ![]() |
|
quote: Nou en! Dan ga je toch eerder op stap? Het is wel héél kansloos om een petitie organiseren tegen een petitie die al zo kansloos is. ![]() |
|
Haha die laatste zin ![]() |
|
Waar haal je in vredesnaam 11 uur vandaan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ik ben de band met het uitgaansleven helemaal kwijt maar als er nu 13-jarigen op regelmatige basis strondbezopen midden in de nacht thuiskomen is er iets mis op zowel de thuisbasis als in het toelaatingsbeleid vand de kroegen [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-01-2008 10:48] ![]() |
|
Ook dat nog inderdaad. Twee uur, mafkees. Edit: Trouwens, ik denk dat het véél meer problemen zou opleveren als de sluitingstijden van de horeca werden aangepast. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-01-2008 11:13] ![]() |
|
Hehe, ik denk dat als alle zuiplappen precies tegelijk om 2 uur hun kroeg worden uitgetrapt er op straat heel veel meer rotzooi gaat komen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: +1 [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-01-2008 11:21] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Ik weet wel zeker dat ze het nooit voor elkaar krijgen om de tijden te veranderen. ![]() |
|
Ik vind het al klote dat je normaliter om 3 uur de kroeg wordt uitgetrapt. EDIT: maar ik teken niet, want ze gaan toch nooit sluiten om 11 uur. En niet in de laatste plaats omdat petities voor homo's zijn. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 21-01-2008 12:06] ![]() |
|
De doelstelling van die petitie is dan ook twee uur, maar dat gaat ze nog steeds niet lukken. Sluitingstijd om drie uur vind ik ook wel erg vroeg trouwens. ![]() |
|
quote:Maar dat is toch de schuld van alles behalve de ouders? ![]() |
|
Lang leve de betutteling en de vertrutting! Ik ga helemaal nix tekenen, want dat zou betekenen dat ik deze onzin serieus neem ![]() ![]() |
|
Wat ik me wel afvraag is wat die ouders denken op te schieten met een uur eerder dicht... Als genoemde jongeren zich gaan bezatten, zijn ze dat om 2 uur ook al wel. ![]() |
|
LOL Ja, nog ff doorzuipen jongens! De kroeg gaat een uur eerder dicht en ik wil wél zat thuis komen! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Verschrikkelijk trouwens, die reacties op de handtekeningenlijst. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-01-2008 12:54] ![]() |
|
quote: Ik heb het bericht letterlijk over genomen van en vriend van me. Ik vond het wat dramatischer klinken en dacht dan kijken er vast meer mensen naar. Daarbij als je een stel geflipte ouders een vinger geeft en ze merken dat ze een hand kunnen pakken, dan is zo je arm weg. @ iedereen die het onzin vind. Het gaat mij om het feit dat er veel te veel kinderen uitgaan. Misschien ben ik de enige, maar ik ben het zat om over kinderlichaampjes te struikelen tijdens het uitgaan of uit te glijden over hun braaksels. [Dit bericht is gewijzigd door Ginnungagap op 21-01-2008 15:44] ![]() |
|
Ginnunpoep: dan zou ik es ergens anders uitgaan denk ik..... En gelukkig heb ik m´n eigen kroeg, en bepaal ik zelf wanneer ik dichtga ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kroegen om 11 uur dicht? Dat zou een hoop geld schelen... ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |