|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de thrash/hardcore en crossover liefhebbers! Ik ben samen met een goede maat van me (Rob Slaughter ook Incremental) een crossoverproject gestart genaamd T.C.F. Daar we beiden naar voor old school thrash een voorliefde hebben voor vette crossover in de stijl van M.O.D./S.O.D. en D.R.I. om maar een paar tot de verbeelding sprekende voorbeelden te noemen, besloten we halverwege vorig jaar eens een spontane jamsessie te houden. Nu is de eerste demo “Core ‘88” praktisch af. De demo bevat 10 nummers welke in zo’n 2 avonden tot stand gekomen zijn, totale speeltijd ca. 15 minuten. Als het goed is komt de demo op mini (8 cm) CD uit over een maand of 2 tegen die tijd zal hij tegen en schappelijke prijs te koop zijn via onze myspace. Ik heb eergisteren 2 bijna definitieve nummers (“Core ‘88” en “Slave of the Suit”)geupload op onze myspace, ik zou zeggen check it out! www.myspace.com/thrashcorefanatics |
|
quote: Ach ieder hoort er weer iets anders in terug, een echt originele sound is het natuurlijk niet. Ik ben zelf altijd zwaar onder de indruk geweest van Rich Spillberg van WARGASM en zijn manier van riffen. Thanx! |
|
superruig! |
|
Wow, di's niet mis! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Thanx! ik laat het weten als er meer komt. |
|
morgenavond nog een nummertje erbij! |
|
Lol, ik dig dit wel! Alleen mag de zang wel wat gemener,en ruiger hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Ok, het project nadert nu echt zijn voltooiing, als het goed is volgende maand de demo op CD! www.myspace.com/thrashcorefanatics [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 08-03-2008 12:55] |
|
Nu aan het luisteren. Klinkt gaaf! |
|
Yeah! edit: Dat scott en charlie nr is leuk gedaan, btw! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-03-2008 20:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ZO, gaaf materiaal |
|
Bedankt voor de complimenten. T.C.F. is inmiddels een heuse band en we hopen binnenkort voor het eerst op het podium te staan. Onze demo is hier gratis te downloaden: http://rapidshare.com/files/186780552/TCF-core88-demo.zip Cheers! Rob (drummert van T.C.F.) |
|
de eerste optredens zijn geboekt (o.a. met Neil Turbin's deathriders in Hamburg 28 juli). Over een week of 2 komen de eerste T sirts ook van de drukkerij: |
|
Ik heb wat filmpjes van het optreden gisteren in rijen op onze myspace gezet, t beeld is vrij matig maar de audio is verassend goed voor een camcorderopname, check it out! www.myspace.com/thrashcorefanatics vanaf volgende week gaan we beginnen met de opnames van een nieuwe promo! |
|
Ondertussen is onze nieuwe EP "speed or bleed" naar de perser en staan er 3 nieuwe nummers: "Core '88", "Scumbags" en "See Nothing, Hear Nothing" op onze myspace: www.myspace.com/thrashcorefanatics [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 27-10-2009 21:55] |
|
Klinkt erg gaaf! |
|
klinkt erg gaaf!! niet hier, wel daar |
|
Niet mijn ding maar steekt al bij het eerste gehoor boven de middenmoot uit! Complimenten "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: dat beschouw ik als een compliment, zeker van iemand wiens ding het normaal niet is ;-) thanx allemaal! |
|
Hehe, hardcore en thrash, en in combinatie allemaal wel, maar dan wel de new school. Die gasten in spijkerjacks enzo niks voor mij Maar als reviewer krijg je behoorlijk wat metalcoredemo's langs, waarvan veel echt om te huilen. Daarom onder andere klinkt dit mij prettig in de oren "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Tja we klinken naar mijn mening aardig oldschool en we lopen ook niet met spijkerjacks aan hahaha! Met "metalcore" hebben we iig niets te maken althans niet de metalcore zoals vanaf eind jaren 90 veelal uit de VS komt. (Hatebreed, Lamb Of God etc etc) Het moge duidelijk zijn dat we de mosterd bij bands als S.O.D., M.O.D. of D.R.I vandaan gehaald hebben. Ik denk dat we meer metal dan hardcore klinken maar ach ik vind dat niet zo belangrijk ik vind beide erg gaaf. |
|
Het klinkt prima in ieder geval "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Dat is er ook duidelijk aan te horen. Vandaar dat het mij ook zo goed bevalt En tot 4 december |
|
Juist, zo hoort crossover te klinken. En niet anders. Keer kijken als jullie in de buurt zijn (Tilburg ofzo). Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Erg gaaf inderdaad. Goed bezig, Hans. Bareuh... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |