|
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/devilynmetalkingscom www.devilyn.metalkings.com Anger Full-length, 1996 Reborn In Pain Full-length, 1998 Promo 2000 Demo, 2000 Artefact Full-length, 2001 The Past Against the Future Best of/Compilation, 2003 11 Full-length, 2005 Deathmetal uit Polen waar o.a. Novy (Behemoth, Vader, Dies Irae etc.) nog bij heeft gespeeld. De muziek valt te omschrijven als lomp en snel, maar toch met een redelijk technisch randje. Denk voor voor vergelijkingen aan bands als Decapitated maar dan een tikkie bruter. Iemand bekend mee? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja saaie rimmel. |
|
Achja, ik mag het graag horen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
saaaaaie boel signature |
|
De laatste vind ik ook het lekkerste klinken. En nee, was nog geen topic over ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ben toch blij met extra bandtopics hoor signature |
|
Voel je je niet zo alleen meer? Maar inderdaad wel mee eens, het aantal onzin-topics begint het aantal band-topics wel heel zwaar te overstemmen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Je doelt op Hypnos neem ik aan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Reborn in Pain in eht cd rek staan. Klinkt wel lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Yup. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Index / Heavy Metal |