|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kiekn in Hedon juah. Dommy ging ook, gezellig man |
|
quote: Zie weekendbestedingtopic. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dan nog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgende feestje pak ik hopelijk weer een keertje mee en dan drinken we een biertje. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jazekers, die gaat ook mee. Kunnen jullie weer samen teveel bier zuipen, alleen gaat het dan je tent inkruipen om iets te ontnuchteren niet zo best denk ik |
|
Hehehe, veel plezier aan allen die heengaan, jammer dat ik het moet missen, maar aan de andere kant had ik ook nog 2 feestjes op het programma staan deze avond waar ik dus ook niet bij aanwezig kan zijn. Boeiender |
|
quote:Extra reden om niet te gaan stappen voor me; jij bent er toch niet bij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Denk wel dat ik de stad nog in ga, maar geen idee hoe laat ik er weer ben. Boeiender |
|
quote:Doen we een andere keer wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Helaas afwezig ivm afterparty bbq occultfest. Had Asphyx wel graag willen zien en Massive Assault heerscht altijd natuurlijk! Maar we zullen zelf ook wel een mooi feessie bouwen denk ik. see you at occultfest! |
|
quote: snik/snotter/hoest/brak? of een hangover? |
|
quote: Aww gossie.. |
|
quote: Grieperig, koortsig... Nu voel ik me op zich wel weer aardig oke maar dat was gisteren overdag ook zo en toen ik achter de bar stond in popfront werd het me allemaal even te gek dus ben ik maar op tijd naar huis gegaan... Mn keel zit alleen ook helemaal dicht aan de rechterkant wat fucking zeer doet vooral met slikken... Maarja als het zo blijft gaan als nu ben ik gewoon aanwezig maar iets rustiger dan normaal |
|
quote: Alles wat op -ig eindigt telt niet. GRIEP! KOORTS! Met -ig er achter stelt het niets voor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Tja het hangt gewoon tussen griep en koorts in Maar ik ben van plan om wel te gaan... Misschien dat ik vanavond maar effe een stevig borreltje moet drinken om een aantal bacteriƫn te dooien |
|
quote: Hopen dat het gauw opknapt, ENNUH GEWOON KOMEN! Volgens mij word het een leuk feestje! Van mij krijg je wel een extra biertje om te voorkomen dat je keel nog dikker word tevens zal ik er dan zelf ook maar 1 extra nemen |
|
Morgen alweer |
|
Tjah... je moet toch ergens je verjaardag vieren |
|
quote:tock krijg je je cadeaus pas als we weer thuis zijn |
|
quote: Miljoenen kleine kado's? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: |
|
quote: Dat mag je morgen in het echt doen hehe Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Kom je ook? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
JE hebt toch wel genoeg aan een kuffelbare XXL, Zillah? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |