|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jep ik sleep mijn camera mee, hopelijk werkt die nog naar behoren. Laatste keer hield die er halverwege mee op. |
|
Om eerlijk te zijn snap ik vrij weinig van de uitslag. Maar ja, achteraf is makkelijk praten. |
|
Kris zat al het een en ander te blaten ja |
|
idd errug vaag die uitslag. Ik snap er echt geen zak van. Als 8th Sin te goed is waarom laat je ze dan uberhaubt meedoen? En dat de slechtste band van de avond nog gewonnen heeft is helemaal het toppunt |
|
wie heeft er gewonnen dan? |
|
Sic Souls One bullet Left achtige band. alleen speelden ze totaal niet strak en vond ik er geen reet aan. Waren gewoon beginners misschien had de jury medelijden met ze dat ze ze daarom lieten winnen |
|
"idols" praktijken dus... |
|
quote: Tsja, volgens mij zijn we gewoon te goed voor de Metal Battle. Eerlijk gezegd vind ik de uitslag ook een beetje raar. Ik vond Dying Flame erg strak spelen, en ik dacht echt dat we met The 8th Sin weleens 2e konden worden achter DF. Maar zoals de jury al zegt, we komen er zelf ook wel , de Metal Battle zijn wij niet meer nodig. Maar ik heb me verder prima vermaakt, we hebben volgens mij een goeie show neergezet, er was een vette pit!! [Dit bericht is gewijzigd door Jeunis op 23-02-2008 19:49] |
|
ik was t er zelf gister ook, enne, serieus die jonkies waren best geinig, maar niet meer dan dat. ik las dat de 8th sin lui te goed waren? inderdaad, waarom deden ze dan eigenlijk mee? had die jury ze dan niet beter van te voren uit kunnen sluiten?? de beste band wint toch neem ik aan??? en dat was cker niet die sicsouls!! beetje vreemd! wel een beetje apart allemaal. zou het niet zo wezen dat de occultfestlui de jury een beetje bij hebben geluld?? objectief gezien vond ik dying flame en 8th sin erg goed, dat zouden de kanshebbers moeten zijn, en daarin ben ik niet de enige, kom op, sicsouls waren leuk, maar absoluut niet strak en orgineel, hoe kan de jury daar nou punten aan verspelen?? |
|
Weer een wedstrijdje die in 1 keer zijn totale geloofwaardigheid ineens door de plee spoelt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Tsja, wellicht had de reden iets anders kunnen worden omschreven door de jury maar goed.. ga daar maar eens op dat podium staan en de boodschap overbrengen. Daarbij zullen er altijd mensen teleurgesteld zijn, jurylid zijn is tijdens dit soort avonden een van de meest ondankbare taken. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel aardig verrast was, ik had verwacht dat the 8th sin zou winnen. quote: Deze mag jij mij even gaan uitleggen. Want wat "winnen" wij er als organisatie van Occultfest nou mee nu Sic souls door is gegaan ? Een samenwerkingsverband als in het organiseren van deze battle voorronde in Podium, door bestuur van Occultfest, is totaal iets anders dan het jureren van de bands. Ik was er zelf als bezoekster, dus niet "in functie" maar ik kan met zekerheid zeggen dat de uitslag tot stand is gekomen door de juryleden en niet door het bestuur van Occultfest. quote: Dat is hartstikke leuk, maar de jury heeft het zo gekozen en daarmee is het verhaal simpelweg klaar. Je kunt hier tot in den treure een discussie over voeren, maar daar schiet niemand wat mee op. Waar het om gaat is dat het een zeer geslaagde avond was, met enthousiast publiek en vier bands die hun uiterste best hebben gedaan. Ik vond het een zeer gezellige avond en heb zeker hele leuke shows gezien van alle 4 de bands. Ook het afsluitende karaoke deel heeft me prima kunnen vermaken, hulde voor podiumbeest Jeunis en alle andere "talenten" quote: Waarom dan? Omdat de jury een bepaalde keuze heeft gemaakt waar een deel van de zmertjes het niet mee eens is? |
|
quote: Oja welkom trouwens. Direct even een vraagje, speel jij in zo'n band die ook graag mee wilde doen in de battle toevallig? Rood haar? |
|
Het was vrijdag een geweldig succes, grote opkomst (ca 120 bezoekers)en super gezellig. Alle bands speelden een goede set en hadden veel bijval van het publiek. En over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Ik ben zelf iig uitermate tevreden over afgelopen vrijdagavond. En de punkrockheavymetalkaraokeband was ook geniaal! see you at occultfest! |
|
quote: Thanks, de volgende dag was mn stem kapot, hahaha! |
|
Fotos! alle fotos via deze link: http://s239.photobucket.com/albums/ff149/occultfest/Drentse%20voorronde%20MB%202008/ De uitslag was trouwens: 1. Sic Souls 2. The 8th Sin 3. Dying Flame 4. Insatiable see you at occultfest! |
|
Satan! Onee, het is Jim van the 8th Sin met zn ADHD podium presentatie. |
|
Filmpjes van de karaokeband nog niet online ivm niet mee werkend youtube [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-02-2008 21:03] |
|
Volgens de jury was The 8th Sin te goed voor de Metalbattle. Hmmmm... apart als ze dan als 2e eindigen. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Goh was er toevallig verder nog iemand die het qua sfeer, qua bands, qua geluid het nog wel gezellig en leuk vond? |
|
nee |
|
|
|
quote: Nou volgende keer maar weer een doomavond doen dan. |
|
haha, nee vond het best een gezellig avondje eigenlijk. Zit er aan te denken om volgend jaar mijn band ook op te geven. Maarja met zo'n jury maken we weinig kans, of ben ik iets te zelfverzekerd |
|
quote: Nou dat scheelt dan weer dat er elk jaar een compleet andere jury staat, hoera hoeraa.. iedereen kan weer rustig slapen. edit: kut youtube! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-02-2008 22:35] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |