|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niets mis mee, hehe! Ik moet trouwens nog steeds 3 albums. |
|
quote:Probeer eens 'The Abyss'. Blackig projectje van de heren van 'Hypocrisy'. Np: Triarii - Ars Militaria Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zo, en nu Numen maar; heeeerlijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad aan te raden. |
|
Killing Joke - Eighties Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hypocrisy - Virus |
|
Rotten Sound - Cycles Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Lunar Aurora - Augenblick Het is de lichtinval ;') |
|
Ljaa - Til Satan.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ben nu weer voorzichtig aan de metal begonnen Austere en verwanten maar ik zal het in mijn achterhoofd houden, hoor de naam heel vaak voorbij komen, maar ik moet zeggen dat ik het nog nooit bewust gehoord heb. NP: Austere-Towards The Great Unknown, ik wil niet overdrijven, maar dit is voor mij echt het lekkerste/beste nummer wat in de afgelopen paar jaar is gemaakt. in vergelijking met veel andere depressieve black metal bands, is dit echt geniaal. Deze heren weten wel wat songwriting is. Heerlijke melancholische melodieën. Fijn gekrijs, en een voor DBM begrippen prima drummer. uittjekken die handel. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Del Shannon - So Long Baby Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Aeternus - ...And So The Night Became - When The Crows Shadow Falls |
|
Sepultura-Arise lijkt hier een beetje in de vergetelheid te raken, maar godverdomme, wat is dit een beukert! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Monolith, nieuwe nummertjes. Weer helemaal niet slecht, maar boeiend... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Malfeitor - Jesus Christi To The Lions ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Alchemist |
|
sunn / boris - altar Je moeder. |
|
Wolfsmond - Das Opfermahl ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Trauma - Altar Of Vanity ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heidevolk - Wodan heerst En dat doet-ie dus |
|
quote: repeat Je moeder. |
|
Cryptopsy - In The Kingdom Where Everything Dies, The Sky Is Mortal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Forest - To Dare, To Burn, To Fight Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Facebreaker - The Awakening ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |