IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Death/Thrash avond 5 april 2008 in Het Podium te Hoogeveen: The New Dominion, Disintegrate & Absynthium
Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 26-01-2008 20:30 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

5 april in Hoogeveen

www.hetpodium.nl

zaal open 20.00
aanvang 20.30

Opener: Absynthium
www.myspace.com/absynthium

2nd band: Disintegrate
www.myspace.com/disintegrateband

Headliner: The New Dominion www.myspace.com/thenewdominion

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-02-2008 9:42]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2008 20:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wow, is dit alweer het 2811435e topic ja?

/offtopic

Je moeder.

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 07-02-2008 8:56 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

Heej Moderator, kun je van het icoontje met 2 duimen bij het onderwerp misschien een hoofdletter T maken? Het moet The New Dominion zijn. thanks

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2008 9:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2008 8:56 schreef Beatblaster het volgende:
Heej Moderator, kun je van het icoontje met 2 duimen bij het onderwerp misschien een hoofdletter T maken? Het moet The New Dominion zijn. thanks

Bruce Banner

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 24-02-2008 14:45 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 9:48 schreef Lainedil het volgende:

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 18-03-2008 14:43 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

Wegens omstandigheden is deze show

GECANCELLED

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 19-03-2008 13:09 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 18 maart 2008 14:43 schreef Beatblaster het volgende:
Wegens omstandigheden is deze show

GECANCELLED

Jammer man, maar waarom dan? (ik was niet van plan om te gaan maar ben wel nieuwschgierig)

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2008 17:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Alweer de 2e show die niet door gaat of was dit topic ook om te peilen of er wel mensen naar deze show toe wilden komen?

Naja jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2008 17:39]

robinprins
Usericon van robinprins
Posted 19-03-2008 17:39 by robinprins Wijzig reactieProfiel van robinprinsQuote dit bericht

het ligt ook altijd aan het podium ofniet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2008 17:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2008 17:39 schreef robinprins het volgende:
het ligt ook altijd aan het podium ofniet

Nee maar feit is wel dat er altijd veel aan de hand is met Podium en shows, ondanks dat het de laatste tijd beter leek te gaan.

robinprins
Usericon van robinprins
Posted 19-03-2008 17:42 by robinprins Wijzig reactieProfiel van robinprinsQuote dit bericht

Gaat idd weer wat beter in het Podium, zijn druk bezig het weer wat beter te maken. Qua bezoekersaantallen merk je het wel dat het nu beter gaat.
maarja zulke afzeggingen kun je als zaaltje niet zoveel aan doen lijkt me. Al weet ik niet precies waarom die shows niet doorgaan

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2008 17:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tsja, het blijft jammer. Podium is best een leuk zaaltje als ze die verdomde verwarming eens gingen uitzetten.

robinprins
Usericon van robinprins
Posted 19-03-2008 19:36 by robinprins Wijzig reactieProfiel van robinprinsQuote dit bericht

haha,

hoor ik vaker ja..

maar volgens mij is er helemaal geen verwarming in de bovenzaal
word gewoon snel warm als het druk is.

heb ook in het Burgerweeshuis gewerkt en je wil niet weten hoe warm het daar is als het goed druk is. Echt niet te harden.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 19-03-2008 19:44 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Dat hebben we bij Testament idd wel vernomen, ja...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2008 19:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2008 19:36 schreef robinprins het volgende:
haha,

hoor ik vaker ja..

maar volgens mij is er helemaal geen verwarming in de bovenzaal
word gewoon snel warm als het druk is.

heb ook in het Burgerweeshuis gewerkt en je wil niet weten hoe warm het daar is als het goed druk is. Echt niet te harden.

Ghehe weet je dat zeker? Het was niet eens druk toen.. en toch nog tering warm. Volgende keer airco aan of waai-negers met van die palmbladen.

quote:
Op 19 maart 2008 19:44 schreef Regeer het volgende:

Zo hey, dat was wel een heet concertje ja. Maar gaaaaaf, wahaa prachtig was het!

Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 19-03-2008 20:28 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

Van die verwarming is een keer voorgekomen.
Dat had te maken met ziekte van beheerder die daar over gaat.
Maar zover ik weet gaat het de laatste tijd weer goed met het Podium.
Vooral de metal doet het er weer goed.
Ik kan me de begin jaren 90 nog herineren (toen het nog de box heete) dat het vaak volle bak was.
Er werdt toen ook bijna alleen maar metal geboekt.
Toen mochten "er volgens oude richtlijnen" 350 man in zodat het ook intresant was om grotere acts te boeken.
Gave tijd!

Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting

robinprins
Usericon van robinprins
Posted 20-03-2008 17:57 by robinprins Wijzig reactieProfiel van robinprinsQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2008 19:44 schreef Regeer het volgende:

gelukkig stond ik toen achter de monitortafel waar het lekker koel was, al werd het daar na een tijdje ook wel warm.. hoefde gelukkig niet in de zaal te staan

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 20-03-2008 19:41 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 19 maart 2008 20:28 schreef Fredde Kaddeth het volgende:
Van die verwarming is een keer voorgekomen.
Dat had te maken met ziekte van beheerder die daar over gaat.
Maar zover ik weet gaat het de laatste tijd weer goed met het Podium.
Vooral de metal doet het er weer goed.
Ik kan me de begin jaren 90 nog herineren (toen het nog de box heete) dat het vaak volle bak was.
Er werdt toen ook bijna alleen maar metal geboekt.
Toen mochten "er volgens oude richtlijnen" 350 man in zodat het ook intresant was om grotere acts te boeken.
Gave tijd!

Ja die goeie ouwe tijd (volgens mij worden we zelf ook oud he he)...

see you at occultfest!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com