|
Auteur: |
|
|
5 april in Hoogeveen www.hetpodium.nl zaal open 20.00 aanvang 20.30 Opener: Absynthium www.myspace.com/absynthium 2nd band: Disintegrate www.myspace.com/disintegrateband Headliner: The New Dominion www.myspace.com/thenewdominion [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-02-2008 9:42] |
|
wow, is dit alweer het 2811435e topic ja? /offtopic Je moeder. |
|
Heej Moderator, kun je van het icoontje met 2 duimen bij het onderwerp misschien een hoofdletter T maken? Het moet The New Dominion zijn. thanks |
|
quote: |
|
Wegens omstandigheden is deze show GECANCELLED |
|
quote: Jammer man, maar waarom dan? (ik was niet van plan om te gaan maar ben wel nieuwschgierig) see you at occultfest! |
|
Alweer de 2e show die niet door gaat of was dit topic ook om te peilen of er wel mensen naar deze show toe wilden komen? Naja jammer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2008 17:39] |
|
het ligt ook altijd aan het podium ofniet |
|
quote: Nee maar feit is wel dat er altijd veel aan de hand is met Podium en shows, ondanks dat het de laatste tijd beter leek te gaan. |
|
Gaat idd weer wat beter in het Podium, zijn druk bezig het weer wat beter te maken. Qua bezoekersaantallen merk je het wel dat het nu beter gaat. maarja zulke afzeggingen kun je als zaaltje niet zoveel aan doen lijkt me. Al weet ik niet precies waarom die shows niet doorgaan |
|
Tsja, het blijft jammer. Podium is best een leuk zaaltje als ze die verdomde verwarming eens gingen uitzetten. |
|
haha, hoor ik vaker ja.. maar volgens mij is er helemaal geen verwarming in de bovenzaal word gewoon snel warm als het druk is. heb ook in het Burgerweeshuis gewerkt en je wil niet weten hoe warm het daar is als het goed druk is. Echt niet te harden. |
|
Dat hebben we bij Testament idd wel vernomen, ja... |
|
quote: Ghehe weet je dat zeker? Het was niet eens druk toen.. en toch nog tering warm. Volgende keer airco aan of waai-negers met van die palmbladen. quote: Zo hey, dat was wel een heet concertje ja. Maar gaaaaaf, wahaa prachtig was het! |
|
Van die verwarming is een keer voorgekomen. Dat had te maken met ziekte van beheerder die daar over gaat. Maar zover ik weet gaat het de laatste tijd weer goed met het Podium. Vooral de metal doet het er weer goed. Ik kan me de begin jaren 90 nog herineren (toen het nog de box heete) dat het vaak volle bak was. Er werdt toen ook bijna alleen maar metal geboekt. Toen mochten "er volgens oude richtlijnen" 350 man in zodat het ook intresant was om grotere acts te boeken. Gave tijd! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: gelukkig stond ik toen achter de monitortafel waar het lekker koel was, al werd het daar na een tijdje ook wel warm.. hoefde gelukkig niet in de zaal te staan |
|
quote: Ja die goeie ouwe tijd (volgens mij worden we zelf ook oud he he)... see you at occultfest! |
Index / Concerten |