|
Auteur: |
|
|
http://myspace.com/ishaltbecome Zelf vond ik wanderings redelijk goed tot bedwelmend. Meestal midtempo met repetitiviteit ten top. Voor de liefhebbers. Wanderings Full-length, 1996 In the Falling Snow Full-length, 2008 signature |
|
Hé een nieuwe full length? Ik ken wel Wanderings, best wel een lekker schijfje |
|
ik had er nog nooit van gehoord signature |
|
dat nieuwe nummer klinkt wel gevaarlijk lekker doet me af en toe wat aan Trist's Sneni denken, lekker spul Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dat enigma nummer klinkt wel ietwat houterig. Vind ik dan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Black Wood? de nieuwe trend na Black Metal? Ik vind hem echt heel lekker klinken, de muziek zelf gaat het me niet echt om, het gaat er bij mij eerder om wat voor een sfeer ze creeren. en dat doen ze waarachtig goed. Als je voor de muziek gaat moet je geen DBM gaan luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 01-02-2008 23:17] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Hoezo niet? Mag het niet goed ingespeeld zijn dan? Beetje onzinnig. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ik bedoel dat deze muziek hoofdzakelijk om sfeer draait en niet om goede songwriting en perfecte beheersing van je instrument. Het komt de muziek echter wel ten goede als het wel zo is (Austere ) maar ik zie het niet als een must. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
<----- ranja mit einen rietje Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Jij sofietje... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hmmm uit de laptop speakers komt het niet helemaal over morgen maar eens een betere luisterbeurt geven. Klinkt iig goed genoeg om het een 2e kans te geven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: geen oortjes van mp3 speler ofzo in de buurt? werkt hier prima Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:daar zeg je zowat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
<--- kinder sjampanje... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
'In The Falling Snow' is gewoon de heropgenomen en/of remastered Birkenau demo van '98, 'Requiem' daarentegen lijkt me iets om naar uit te kijken. |
Index / Heavy Metal |