IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Paul DiAnno tour 2008 (?) Vorige pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 29-01-2008 10:20 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2008 17:53 schreef FRNK het volgende:
En Daops; al dat vol kwam natuurlijk voor jou man! *raakt aan*
Dat zal het geweest zijn *prik*

Verder over Paul, hij is gewoon een totaal andere zanger/persoonlijkheid dan Bruce. Haast niet te vergelijken. Voor sommigen misschien een moeilijk persoon, maar hij is stiekem het type "grote bek, klein hartje". En nog steeds een geweldige frontman, lekker nog de rauwe punkmentaliteit

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Daops
Usericon van Daops
Posted 29-01-2008 12:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Net even gemaild met z'n manager. De NL shows zijn helemaal nog niet bevestigd. Heb het gevoel dat het niet doorgaat..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 29-01-2008 14:37 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Die Lea Heart heeft het ook niet voor elkaar....

10.10.1942 - 20.11.2011

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 29-01-2008 20:06 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Als het door gaat, dan ga ik zeker een concertje meepakken. Gaaf.

lampje

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 29-01-2008 21:08 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik heb begrepen dat hij die dagen gewoon gaat backpacken door Nederland

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-01-2008 21:17 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 januari 2008 1:18 schreef Aaaarco het volgende:
doe er es wat aan..

hup op de lijst
-holy diver
-dream evil

Hehehe, ik ken het wel. Lang geleden hebben mensen me die platen ook al door de strot geprobeerd te duwen. Maar hij doet me niets. Live wel eens gezien, in Leiden met metallica. Nee. Ook de platen van hem met Sabbath, nee.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 29-01-2008 21:27 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Wim toch.... Heaven and Hell is helemaal te gek man ! Maar da's off topic............

lampje

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-01-2008 22:16 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Z'n stem ligt me nu eenmaal niet zo.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 21-02-2008 12:19 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

en nu dus definitief afgeblazen....

10.10.1942 - 20.11.2011

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 21-02-2008 16:52 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Jammer..... Leek me wel tof.

lampje

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com