|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat zal het geweest zijn *prik* Verder over Paul, hij is gewoon een totaal andere zanger/persoonlijkheid dan Bruce. Haast niet te vergelijken. Voor sommigen misschien een moeilijk persoon, maar hij is stiekem het type "grote bek, klein hartje". En nog steeds een geweldige frontman, lekker nog de rauwe punkmentaliteit www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Net even gemaild met z'n manager. De NL shows zijn helemaal nog niet bevestigd. Heb het gevoel dat het niet doorgaat.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Die Lea Heart heeft het ook niet voor elkaar.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Als het door gaat, dan ga ik zeker een concertje meepakken. Gaaf. lampje |
|
HEUY!!!! Ik heb begrepen dat hij die dagen gewoon gaat backpacken door Nederland |
|
Wim toch.... Heaven and Hell is helemaal te gek man ! Maar da's off topic............ lampje |
|
Z'n stem ligt me nu eenmaal niet zo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
en nu dus definitief afgeblazen.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Jammer..... Leek me wel tof. lampje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |