|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij zijn er ook niet. |
|
Helaas, ik ga er ook geen snipperdag voor opnemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Goh wat jammer nou. |
|
Als iedereen uit het TMDC cd presentatie topic nou even deze vol gaat lullen, vooruit denken mensen! |
|
Aankomende vrijdag alweer |
|
Aanwezig |
|
Ja lieve mensen, morgen alweer! word een mooi feestje. Het Burgerweeshuis is net verbouwd, let's put it to the test |
|
Kaartjes besteld dus nu zeker weten aanwezig samen met buuf (speciaal voor Gorefest). see you at occultfest! |
|
Wordt een mooi feestje vanvond! |
|
Daar gaan we wel vanuit natuurlijk! see you at occultfest! |
|
aanwezig |
|
Over een paar uur maar eens die kant op. |
|
quote: Ben je weer beter dan, mooi! see you in Deventer! Wij gaan rond 20.00 die kant op, zijn we rond 21.00 in Deventer, wij gaan toch voornamelijk voor Gorefest dus dan zijn we mooi op tied. Buuf rijdt dus ik kan bieren vanavond. see you at occultfest! |
|
quote: Nee nog niet helemaal beter, maar goed heb zondag en maandag ook nog vrij dus hopelijk dan wel helemaal weer in orde. Tot vanaaf. |
|
Erebus op een half nummer na gemist. TMDC vrijwillig gekeken en ik vond het deze keer nog leuk ook, geen cd gekocht want de boel was al ingepakt. Gorefest, sja.. Verder wel gezellig en alles en minder warm dan bij Testament. |
|
Was een leuke avond! Lang leve tom tom anders hadden we t volgens mij nooit gevonden (1e keer burgerweeshuis). Ik geloof dat we met de auto zelfs door de winkelstraat hebben gereden. Erebus gemist helaas, Monolith was goed op dreef maar Gorefest heerschte, blijft toch goed. Leuke zaal ook en leuke mensen heb me wel vermaakt. Volgens mij was JC de Koeijer trouwens met zijn paard hij had zijn laarzen nog aan iig. see you at occultfest! |
|
quote: Ghehe wij ook hoor |
|
Het was een prima avondje,lekker gespeeld en goede reacties. Als de Witch is wie ik denk dat ze is zong ze verdacht hard mee met Kindertodeslied Mayoo and other people. Merch: http://cms.monolith-deathcult.com/merch/index.php [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 29-03-2008 13:01] |
|
Was erg gaaf gister, goed geluid, zowel in de zaal als op het podium plus een lekkere opkomst. Monolith was weer keiherd Monolith en Gorefest was ook erg oké. Ben nog steeds geen fan maar was onder de druk hoe enorm gelikt de hele live productie in elkaar stak, hulde! |
|
Oh ja mannen met navelpiercings zijn niet sexy! see you at occultfest! |
|
quote: Mannen met emo-kapsels ook niet, mannen met fluoriserende te strakke trui/shirts ook niet, evenals mannen die zich niet wassen en enorm naar zweet meuren. @ meneer TMDC: Nee dat was niet the witch [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2008 21:32] |
|
|
|
Radio GaGa |
|
ja daar sta je dan vooraan met je pols in het verband :D, moet Zeggen dat het idd een geweldige avond was. Had Kennissen uit Duitsland en Zweden meegenomen, en die hebben ook genoten. nu zitten we met "Gezonde Nekpijn " dit alles nog eens door te nemen. Oh ja, Her Wordfurher? Heb nog Foto`s van TMDC, waar mogen die heen? Teddy`s Lair: "It`s not the cutness outside, but the evil within" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |