|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
owned Je moeder. |
|
Hehe, busted. Ik heb idd nog een paar pogingen gedaan. Was toch stiekem ook wel ff benieuwd naar een oud nummer uit hun betere tijd. Naar huis gaan was sowieso geen optie ivm een daar ronddolende dochter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sowieso wel veel ouders die daar met een zoon of dochter liepen volgens mij. Overigens vond ik het een plezierige drukte voor een uitverkochte zaal, dat had veel beroerder gekund. |
|
Ik had helemaal het idee dat het publiek voor de verandering eens niet alleen uit de standaard vleermuisjes bestond. Vrij hoge gemiddelde leeftijd en niet alleen vanwege de aanwezige ouders. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
pedo's? Je moeder. |
|
Ik heb alleen gekeken en nergens aan gezeten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarom ben ik toch gegaan Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
't is 2009... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: Het zijn meestal vleervarkens... Bruce Banner |
|
quote: Ik heb anders weinig "vleervarkens" gezien... (Volgens mij onderschat je de populariteit van Nightwish... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zo afgetraind Tarja oogde in Amsterdam zo 'fors' is haar opvolgster geworden: brrrr...dat je lens het houdt... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Wat is hier in jezusnaam 'fors' aan dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
zij is egt lelijk! vond tarja toch een stuk knapper! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Wat zit je nou over iedereen te zeuren man. |
|
quote: Even normaal doen tegen Anette. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Even normaal doen tegen de Nederlandse taal. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
tja....smaken verschillen he Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |