|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Myrkvar speelt als 2e zeiden ze me, dus ik denk de eerste 2 omgedraaid |
|
Joh ik vind alles prima. Dit is ook maar wat ik van EHBO/ATAK kreeg. Bruce Banner |
|
Ok apart haha. Nou dan weet ik het ook niet. Tot zaterdag in ieder geval |
|
Yep, tot zaterdag. Eem Beuk'n mjong! Bruce Banner |
|
quote: Hehehe, niet doen tot zaterdag Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Je hebt gelijk. Gronings fts. (en dan verneuk ik het ook nog. ) quote: Wel even klootzak komen zeggen he? Bruce Banner |
|
Ga hier ook langs komen wandelen. Fotoapparaatje mee |
|
quote: Daarom ook niet doen quote: Ik dacht meer aan laffe reserve-Duitser, maar klootzak is ook prima! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat jij wil. Alles qua scheldwoorden is welkom. Bruce Banner |
|
quote: Hehehe, voor, na of tijdens jullie optreden? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Leef je uit, zou ik zeggen. Wees creatief. We komen de boel filmen, dus bewijslast tegen je hebben we dan wel. Bruce Banner |
|
Filmen, ja? Doen jullie dat vaker of nu speciaal omdat Atak zo'n mooie zaal is? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Bewijsmateriaal zeg ik toch? Nee, er wordt e.e.a. gefilmd om wat nieuw materiaal vast te kunnen leggen voor de nieuwe drummer waar naar gezocht wordt. Maakt het nét iets eenvoudiger om het nieuwe spul aan te leren. Bruce Banner |
|
quote: Ah, ok. Best slim, ja! En dat voor Grunner(s)! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Grunnegers. Ofzo, jeweet. Bruce Banner |
|
Ben jij nu de Grunners zwart aan het maken? |
|
quote:ZWARTmaken... |
|
WEESCHT ER BIJ! Bruce Banner |
|
Present |
|
present |