|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
dat het ding nog steeds niet uit is |
|
quote: Ik hoop in 4D! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: tegen die tijd is het in 666D ouwe |
|
quote: Zal een geldkwestie zijn. Een film gefinancierd krijgen is pittig. Geen idee of het CV van de crew voor goede hoop zorgt of dat ze de cameraploeg van de Immortal-video's hebben geritseld :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Kennelijk gaat ie morgen in premiere op Sundance: 23 January 2018 (Sundance Film Festival) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Is er eigenlijk nog wel een beetje een blackmetal-scene over tegenwoordig? |
|
quote: We zijn nog met drie geloof ik. Maar serieus, er komen nog massa's schitterende (underground) releases uit. Alleen qua gigs is het maar een mager beestje helaas. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zekers in Californië, zoals ik dit weekend mocht vaststellen: De 'Black Twilight Circle' uit Zuid-Californië; een muzikaal collectief van een aantal artiesten die bij elkaar in bands spelen en een gedeelde ideologie hebben die veel steunt op hun gedeelde Azteekse voorouders. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Beetje verder kijken dan je neus lang is |
|
quote: Dat is wel 1 van de topfestivals waar je moeilijk door de selectie komt. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Dan is er nog hoop. Wat ik me vooral afvraag is welke muziek we gaan horen in de film. Darkthrone, Mayhem én Burzum hebben hun medewerking immers geweigerd. Lijkt me toch redelijk moeilijk om dat te omzeilen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik las ergens anders dat er geen black metal in de film valt te horen. |
|
Wut? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Metallica met ManUNkind anderhalf uur lang :p Ik gok dat het vooral om het 'drama' en het 'spektakel' gaat en niet om het noot voor noot reproduceren van de muziek. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Dat het geen concertfilm moet worden akkoord, maar er zullen toch wel passages met gigs of rehearsels in zitten, neem ik aan. Hoe kunnen ze anders die sfeer scheppen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Sigur Ros speelt de muziek. quote:Mwah, altijd plaats voor hipster/hypedingen ook toch? |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Sigur Ros kan wel voor goede sfeer zorgen, al is het niet zo vuig als black metal toen. Plaats voor hypedingen? De vraag is: programmeren ze het omdat een hype wordt, of andersom? Het gaat jaarlijks om meer dan 1000 inzendingen (een hoop kansloze korte films ook), dus je moet er wel bovenuit steken (of de juiste connecties hebben, die je pluggen). ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Die heeft ie wel natuurlijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik ben via via benaderd om de rol te spelen van een geinterviewde christen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Beide. En dat de film mede geproduceerd is door Vice zal ook wel helpen. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-01-2018 15:23] |
|
quote: Is "via via" slang voor "ik heb wat bijbelteksten vrij geïnterpreteerd"? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ge-ni-aal en messcherp. En grappig! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Living Colour schijnt weer op te treden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |