|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 26 april JC Staddijk, Nijmegen www.staddijk.nl DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT (D) CIRITH GORGOR SAURON [edithoer] titel verandert on request. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 20-04-2008 19:48] |
|
Oeh Weltbrand Het is de lichtinval ;') |
|
Weltbrand bleek toch niet te kunnen. Sauron zal ook spelen, komt nog 1 band bij. Kan iemand de titel aanpassen? |
|
De andere band is Cirith Gorgor. Kan iemand de titel aanpassen? |
|
aanwazig Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+1 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Flyer toegevoegd met de nodige info |
|
Hier ga ik wel bij aanwezig zijn, ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Entree moet 9,- zijn niet 8,-. Hier de correcte flyer: http://i26.tinypic.com/2s0myqc.jpg Als iemand dat even aan kan passen? :-) |
|
Aanwezig! Bla |
|
Ik denk dat je wel met de bus terug kunt. In Staddijk zijn de bands altijd uiterlijk 23.00 uur afgelopen, voor vervoer terug meestal wel haalbaar dus |
|
quote: Met camera? |
|
misschien kan een van de modderhonden even een titeltje aanpassen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zoals Meridian al zij is het om uiterlijk 23:00 afgelopen. De laatste bus naar het station gaat om 00:07, moet geen probleem zijn dan lijkt me zo . :-) |
|
:-) |
|
Oeh misschien ook wel aanwezig.. Het is de lichtinval ;') |
|
Goed bezig Mischa. Kan iemand de topictitel aanpassen? |
|
Zaterdag alweer! |
|
en nog steeds geen lamzak te bekennen die de topictitel aan kan passen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Je moeder. |
|
Speelschema al bekend? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Begint vroeg hoor ik, zaal open 19 u! See you there Bla |
|
quote: daarom.... iemand van de staddijk die een speelschema kan doorpasen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Yes! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 24-04-2008 10:20] Bla |
|
quote: Speelschema: Sauron: 19:30 - 20:10 Cirith Gorgor: 20:30 - 21:20 Darkened Nocturn Slaughtercult: 21:50 - 22:50 Morgen dus! :-) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |