|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dunno, misschien dat ik dit jaar ff ga kijken als ik dan geld over heb. |
|
quote: ja als je 1.50m in het vierkant bent net als die zangeres dan lijken je tieten al snel heel wat... |
|
quote: Wel iph. |
|
Kaartje voor de zondag is inmiddels binnen. |
|
Ben toch nog aan het twijfelen om zondag te gaan... |
|
Supports Neil Young / Bospop bekend Voor het concert van Neil Young in Weert (voorafgaande aan Bospop) zijn drie support acts bevestigd. De Canadese singer-songwriter wordt gesteund door Everest, Ryan Bingham en The Waterboys. Het concert dat Neil Young in Weert geeft is een opwarmer voor Bospop. Zo zijn er naast voor alleen dit concert ook 3-Dagenkaarten te koop voor het gehele Bospop festival met onder meer Santana en Crowded House. |
|
Woei, van mijn lieve 'dinnetje kaartjes voor zaterdag en zondag gekregen! OPETH! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Jammer dat Steve Lukather naar de zaterdag is verplaatst, had ik ook wel willen zien. |
|
Morgen heen.. Zin!! Hopen dat het weer een beetje mee gaat vallen... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
vanavond! Ben benieuwd naar Neil Young |
|
ben toch van plan zondag te gaan maar ze geven nogal een pokke weer op |
|
quote: Gelukkig spelen Anathema, Riverside en Opeth toch in de tent |
|
quote: +1 En het weer voor morgen valt erg mee hoor. |
|
ben eens beniewd... morgen anem!! |
|
Achteraf gezien had ik hier best graag bij willen zijn. Iemand Neil en Carlos nog gezien? Zoja hoe waren ze? |
|
Ben gisteren geweest. Hoogtepunten waren Opeth, Riverside, Europe, Apocalyptica en Thin Lizzy. Ted Nugent vond ik wat tegenvallen. Op plaat vind ik dat goed te behappen maar live is't echt enorme aanstellerij. Een dikke + voor 't sanitair. En aanvankelijk wou ik nog een + geven voor de grote broodjes filet Americain voor 1 bon (vergeleken met een wit bolletje met ham op Waldrock voor 3), maar toen ik een kwartier later op de pot zat heb ik die maar weer ingetrokken. |
|
Opeth was geniaal! Voor de geïnteresseerden de tracklist: Demon of the Fall Baying of the Hounds "This song is about giving your mother presents on motherday" Master's Apprentices "I wanted to make a song about squizing tits (maakt bijbehorend gebaar),but as usual it went about Satan and Death" Heir Apparent The Drapery Falls Helaas stopten ze wel 5 minuten te vroeg waar ze toch nog even een nummertje hadden kunnen spelen (ze hadden een uur). super mooi, alleen maar keiharde nummers op zo'n festival als Bospop, hopelijk met opzet en dus geen zelfde set op Wacken! Riverside en Anathema waren ook geniaal. En de show van Subway to Sally was wel aardig, vergeleken met normaal. En wel grappig om al die oudjes los te zien gaan. De rest kon me niet zo boeien. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 14-07-2008 10:31] |
|
Opeth was gaaf ja. Heir Apparent live is erg gaaf. Anathema was ook goed, zoals altijd. Riverside vond ik wat tegenvallen. |
|
De setlist van Opeth was inderdaad opvallend hard. Als ze nu op Wacken nummers als To Rid the Disease, Windowpane en Hours of Wealth gaan spelen weet je zeker dat 't opzet was |
|
Hierbij nog wat foto's van de zondag!! Thin Lizzy Danko Jones Apocalyptica Opeth Ted Nugent Europe ZZ Top De rest is te vinden op mijn website : http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Bospop 2008 |
|
vette foto's |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |