IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Wâldrock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 06-07-2008 15:17 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Helmet was de band waar ik voor kwam. Ook al is 't eigenlijk Page Hamilton + een stel huurlingen, 't blijft cool om de krakers voorbij te horen komen. Na de twee recente nummers aan 't begin volgden nür hits van Meantime, Betty en zelfs een nummer van debuut Strap It On. Klonk nog steeds strak, maar deze huurlingen hadden het toch beduidend minder in de vingers dan vorige line-ups.

Rose Tatto: de hits waren cool, de rest toch 'n beetje van 't saaie...

Biohazard: leuk dat Hambell weer terug was en leuk dat ze alleen maar nummers van de eerste platen/demo speelden (wie merkte er nou op dat ze geen hits speelden?!?!?), maar wat blijft die Evan Seinfeld een onoprechte slijmschijter. Akelige vent.

Life Of Agony: deed in zoverre de mistroostige bandnaam eer aan door ervoor te zorgen dat zelfs de wolken gingen janken. Ondanks de bui regen toch goed mee vermaakt. Misschien wel 't beste optreden (dat ik zag) van LOA sinds die reunie.


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-07-2008 15:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Jullie boy-boy Neggie was dit jaar niet in topvorm op Waldrock. Iets waar ik vandaag de nasleep nog van mag genieten (zere kop, spierpijn, m'n harsens finaal verbrand)

Maar dat mocht de pret eigenlijk niet drukken want ik heb een top dag gehad.

Na binnenkost eigenlijk linea recta naar het hoofdpodium gelopen voor Greyline. Ik had die gasten nog nooit gezien maar ik was erg onder de indruk. De mix van Mastodon en Neurosis (om het maar even heel kort door de bocht te nemen) werd super strak en enthousiast neergezet. En ze waren ook nog eens gezegend met een vet geluid. Dit bandje ga ik zeker in de gaten houden.

Daarna direkt door naar de band waar ik eigenlijk voor kwam. Death by stereo! En ze stelde mij geen moment teleur. Wat een heerlijke band! Ik heb alle nummers luidkeels meegezongen en opa heeft zich zelfs nog weten te verleiden om in de pit te gaan. Geniaal ook dat de zanger op een gegeven moment zelf in het publiek kwam staan. Jammer dat Death by stereo door zoveel mensen gemeden is. Nu wil ik ze nog graag in een klein, zweterig zaaltje zien om echt helemaal uit m'n dak te kunnen gaan.

Daarna had ik even anderhalf uur de tijd om de metalmarket op te gaan. Wat voor mij niet erg lang is. Maar "gelukkig" was die market een dikke tegenvaller. Zelfs Displeased stond er niet. Jammer.

Hail of bullets kwam, zag en overwon. Geweldige band die het ook live helemaal geweldig doet.

Death angel is opzich mijn band niet zo maar ik wou ze toch wel even zien. En daar heb ik geen spijt van gekregen. Die gasten zetten een hele fijne show neer waar de energie vanaf spatte. Daar kon menig andere band die dag nog wat van leren.

Van Forbidden heb ik maar een kwartiertje mee kunnen pikken omdat ik Morbid angel graag wilde zien. Forbidden klonk lekker maar die zanger viel echt uit de toon. Echt zingen kan ie niet en, terwijl de rest van de band over energiek over het podium raast, waggelt hij er als een pinguin bij.

Dus op naar Morbid angel. Potverdomme wat hadden die gasten een kut geluid. Ongelovelijk. Maar gelukkig was de band zelf lekker woest en enthousiast. Waardoor het toch nog een erg vet concert werd. Ik ben ook erg benieuwd geworden naar hun nieuwe album want dat nieuwe nummer klonk erg goed.

Biohazard heb ik van grote afstand gezien omdat ik toen echt even wat moest eten en even moest gaan zitten. Maar dat klonk lekker.

Na een enorme dip wist Symphony X mij weer helemaal bij de les te slepen. Weinig publiek in de tijd maar het optreden spetterde.

Life of agony heb ik grotendeels gemist omdat ik even een rustpuntje in had gelast.

Ik had Hollenthon al eens gezien op de Arnhem Metal Meeting maar ik wist nog niet wat ik van ze moest verwachten op een groot festival in de open lucht. Gelukkig wisten ze ook daar te overtuigen. Grappig om te horen hoe de nieuwe cd mij niet weet te overtuigen terwijl die nummers nou net live beter klinken.

Lordi was (samen met 1349) de aanfluiting van de dag. De freakshow is leuk maar de muziek is vreselijk. Na 1 nummer gewoon weggelopen.

Queensryche vond ik ge-freaking-weldig! Ik ben al jaren fan van deze band en het is echt prachtig om ze eens live aan het werk te zien. Tuurlijk, d'r waren hier en daar wel wat mankementjes maar dat mocht bij mij de pret niet drukken. Ik heb genoten.

Zoals gezegd vond ik 1349 een aanfluiting. Niet omdat ik die band slecht vind, in tegendeel. Maar het geluid was slecht waardoor de blasts en de gitaarlijnen niet goed uit de verf kwamen, ze hadden een gitarist te weinig en die drummer...ik weet niet wie die gaapsnurker was maar ik hoor Frost 666x liever.

My dying bride heb ik maar overgeslagen. Opzich wel jammer maar je kunt nou eenmaal niet alles hebben.

Bij Slayer knapte ik en mijn maat na 5 nummers bij de enkels af en zijn we maar naar huis gegaan. Slayer is mij band toch niet helemaal.

Verder ben ik natuurlijk nog aan het meeten geweest als een malle. Zoals altijd dus. Ik heb daadwerkelijk maar 1 iemand gezien van ZM en dat was Pem. Leuk om je eens te ontmoeten Sorry alleen dat ik redelijk snel uitgelult was


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 06-07-2008 15:25 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Vond het wel een leuk festival maar qua bands heb ik niet echt geweldige uitschieters gezien eerlijk gezegd.

Beste bands waren voor mij Hail of Bullets (alhoewel die denk ik in de tent of een zaal beter tot hun recht komen), My Dying Bride (net zo goed als op Graspop), Morbid Angel (idem als My Dying Bride) en Slayer (voorspelbaar? uiteraard! but who fucking cares).
Biohazard vond ik een beetje tegen vallen, gave nummers gespeeld maar ik mistte toch het oprechte enthousiasme. Life of Agony heb ik al vaker gezien de afgelopen jaren en zo fan ben ik er nu ook weer niet van dus die heb ik vanaf de camping maar beluisterd. Lordi vond ik waardeloos. Zonder die maskers en die show hadden ze never nooit niet op welk festival dan ook gestaan. Forbidden vond ik ook niet echt boeiend. Death Angel deed het beter maar is ook niet echt mijn ding. 1349 gaven niet een heel sterk optreden. Ze hadden duidelijk te lijden onder het gemis van Frost en een 2e gitarist. Jammer, want ze kunnen het wel degelijk (zoals op Wacken vorig jaar).

Pluspunten van waldrock waren toch het weer (ondanks wat regen later op de avond en vanmorgen), de gezellige sfeer en de prijzen die toch allemaal net iets schappelijker zijn dan de meeste andere festivals.

Minpunten een aantal tokkie figuren en boeren die overduidelijk niks met metal hebben maar alleen maar komen om zich lazarus te zuipen en dan een excuus denken te hebben om zich te misdragen.

Voor de rest echt geen klachten gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 06-07-2008 15:29]


don't mistake lack of talent for genius


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-07-2008 15:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

D'r liepen ook redelijk wat lui die niet zo goed thuis hadden kunnen blijven om met een frisbi te spelen. Dan hadden ze net zoveel lol gehad denk ik. (Dat gezeil met die bier-kartonnetjes)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 06-07-2008 15:59 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

Kleine sfeerimpressie van de dag op mijn Foto-emmer:
http://s33.photobucket.com/albums/d89/w817/Waldrock%202008/


En 1 daarvan moet ik nu alvast hier plaatsen; Ik dacht altijd dat Alfred E. Neumann van Mad Magazine een fictief persoon was, maar hij bestaat gewoon echt!!






attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 06-07-2008 16:02 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht



10.10.1942 - 20.11.2011


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-07-2008 16:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mooie Waldrock editie, net even 4 uurtjes geslapen dus kan weer eventjes mee.

++
De club kampeerders
Pre Party met Why She Kills
My Dying Bride (mooi man!)
Helmet (lekker vanaf het gras liggen luisteren in het zonnetje)
Pagan's Mind
Morbid Angel (even wakker worden)
Rose Tattoo vanaf de camping horen, lekkere muziek
Hail of Bullets (maar oh warm zeg vooraan, kijk op Party San wel wat beter)
Alchemist

-
In totaal 6 uur slapen gedurende het festival
Jezelf kapot hoesten
Ten gevolge van hoesten, teveel praten.. je stem compleet verliezen en zere keel.
Strawelte
Death by Stereo
Moe, moe, moe op de terugrit


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-07-2008 16:24 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat de FUCK was er mis met Death by stereo?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-07-2008 16:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hoogtepunten:

- Slayer
- Hail Of Bullets
- Morbid Angel
- Death Angel
- Biohazard
- Queensryche (ondanks de zang)
- De groep op de camping
- De gezellige pre-party
- Het (grotendeels) mooie weer


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-07-2008 16:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juli 2008 12:56 schreef varanus het volgende:
Wat een heerlijk weekend weer. Lekker zitten zuipen en alles gezien wat ik wou zien. Band van de dag: absoluut Symphony X. En ook Slayer was weer te gek. Ja, dit was zeker weten de beste Waldrock van dit jaar.


En de opmerking van U dat ik de lekkerste man van waldrock was was natuurlijk ook een dikke +.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2008 16:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 16:38 schreef De Tegenpartij het volgende:
En de opmerking van U dat ik de lekkerste man van waldrock was was natuurlijk ook een dikke +.




Ja, maar er gaan geruchten dat ik dat tegen iedere kerel heb gezegd


spelfout weggehaald...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-07-2008 16:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Bwahahahaaaaaaa...


Kudt....





Hehehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-07-2008 16:44 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik wou net zeggen...

Eerst mij zo'n beetje aanranden, en dan je vrouw de schuld geven...








Mooi was dat!


Bareuh...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2008 16:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe...


spelfout weggehaald...


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 06-07-2008 16:50 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

* Bellenblaas.
* Stringetjes op het podium.
* Heel veel oude en nieuwe bekenden geknuffeld.
* Hotel na de pre-party for extra added sterallures.
* Roerei met spek als ontbijt.
* Relaxt indrinken backstage.
* Hail of Bullets.
* Bier en dat sneaky Jägermeister mixdrankje.
* Death Angel.
* Morbid Angel.
* Biohazard meezingen bij de Jägermeiskes.
* Mooie ontmoetingen op het festivalterrein.
* Mooie ontmoetingen op de camping.
* SLAYER!!!
* Na regen komt zonneschijn.
* Slapend achterin een bestelbusje naar huis.

Wanneer is de volgende Waldrock?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-07-2008 16:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Stonehenge is de volgende Waldrock


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-07-2008 17:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 16:24 schreef XnegativeX het volgende:
Wat de FUCK was er mis met Death by stereo?


Saai, eentonig, irritante kutzang, kutband..
Oh noeeeez, een andere mening. Dat wordt vingernagels kauwen voor je een reactie terug post.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-07-2008 17:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nietus, Nietus, NIETUS!!!

Death by stereo is een super band en meningen zijn voor mietjes!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 06-07-2008 17:08 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 6 juli 2008 16:59 schreef XnegativeX het volgende:
Stonehenge is de volgende Waldrock


Jeuj! Dat kaartje heb ik al in huis! Ik kan alleen niet blijven kamperen wegens verplichtingen op de Zwarte Cross de dag erna. Oh well...


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-07-2008 17:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 17:07 schreef XnegativeX het volgende:
Nietus, Nietus, NIETUS!!!

Death by stereo is een super band en meningen zijn voor mietjes!


Blij een mietje te zijn dan, yeah!


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 06-07-2008 17:41 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Strawelte kwam zag en overwon!


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 06-07-2008 18:24 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 17:41 schreef Deathwish het volgende:
Strawelte kwam zag en overwon!


*proest*



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2008 18:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 17:41 schreef Deathwish het volgende:
Strawelte kwam zag en overwon!
Is dat het broertje van "Körperwelte"? Schijnt dat die tentoonstelling een stuk leuker is om naar te kijken.
En wat overwonnen ze precies, kan je specifieker zijn?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-07-2008 18:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:41 schreef Greycloak het volgende:
En wat overwonnen ze precies, kan je specifieker zijn?

Boeit jou dat?

Kun jij niet gewoon ergens anders gaan zeuren? Het is nou wel duidelijk dat jij Waldrock en alles rondom dat festival niet kan goedkeuren.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-07-2008 18:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 17:41 schreef Deathwish het volgende:
Strawelte kwam zag en overwon!


Pffff, wat een slechte Boegies rip-off was dat...


Bareuh...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen