|
Auteur: |
|
|
Nog geen topic over deze band, dus tegen beter weten in start ik er zelf maar een. Luister de laatste tijd erg veel naar deze band met in Israel woonachtige russen die een beetje sferische folky blek spelen. 2 cd's uit: Way of the defender The second strike: Through the flame of ages En de verplichte myspace voor gratis luisterplezier: http://www.myspace.com/arafelband Life doesn't get much better than this! |
|
heb ik iets van.. is wel ok... al beter gehoord signature |
|
Nieuwe cd vind ik verrassend goed klinken! |
|
Tsja dat was 3 jaar geleden he Maar goed, de nieuwe cd "For Battles Once Fought" heeft me aangenaam verrast. Ik luister eigenlijk niet erg meer naar al die pagan metal enzo. Maar ik ben toch wel onder de indruk van deze plaat, hoewel ik me afvraag of het live ook goed over gaat komen omdat er best veel instrumentale stukken inzitten die opzich wel mooi zijn, maar waarmee het publiek tijdens een live show niet zo heel veel meer kan dan een beetje voor zich uit staren |
|
quote: Kut man, toen bestond ik nog niet eens. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: voor je staren,...??? we zitten niet bij Corry Konings, trainen die nekspieren dus!!!! Wel echt een supervette plaat idd!! |
|
Nou ja, er zitten wel een aantal rustige instrumentale stukken tussen waar niet echt op te headbangen valt, en waarvan ik me dus afvraag hoe dat live gaat overkomen, of dat ze het gewoon overslaan, of die nummers/stukken niet live spelen. |
|
Hm, ik neem mijn woorden terug. De instrumentale/wat rustigere stukken waren ook live gaaf |
|
Dit vind ik ook goed te pruimen |
Index / Heavy Metal |