IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 30-03: Jungle Rot + Fleshcrawl + Collapse 7 + 3 @ Baroeg
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-02-2008 12:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zondag 30 Maart

Jungle Rot (US death)
Fleshcrawl (DE old school death)
Collapse 7 (AT death with Pungent Stench member)
Devious (NL death)
Warmaster (NL death)
Downswitch (DK death)
Walking Corpse (UK death)

Entree € 12,00. Zaal open: 14.00 uur
Kaarten nu te bestellen op www.baroeg.nl

Hopelijk gaat Jungle Rot nu wel door

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-03-2008 23:06]

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-02-2008 12:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

COLLAPSE 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!

En Jungle Rot ---> Hell yeah!!!

Mijn dag is helemaal goed!

Whaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 02-02-2008 17:53 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Dag eerder (+ nog wat bands) in Romein - Leeuwarden.

AngelOfDeath
Posted 02-02-2008 21:45 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Nou, geen familieweekend voor mij dus

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-02-2008 0:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Misschien ben ik hier ook wel bij.

Fuck the world and fuck you

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-03-2008 23:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 02-03-2008 23:13 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Collapse 7 dat werd tijd! In de agenda staat het.

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 03-03-2008 16:17 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

JUNGLE ROT!!!! HELL YEAH!

mokka
Usericon van mokka
Posted 06-03-2008 23:27 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

ook 6 april Little Devil, Tilburg

ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 07-03-2008 10:18 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Ha! Eindelijk Collapse Seven. En Jungle Rot. Ik zou haast denken dat een zekere fan van beide bands er iets mee te maken heeft

MC Hammer Smashed Face

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-03-2008 11:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Grafdelver, weet jij het tijdschema al en zou je dat graag met ons willen delen?

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-03-2008 11:55 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 23:27 schreef mokka het volgende:
ook 6 april Little Devil, Tilburg

Dan ga ik daar maar naartoe

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 24-03-2008 12:21 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2008 11:53 schreef MetalJan het volgende:
Grafdelver, weet jij het tijdschema al en zou je dat graag met ons willen delen?

Hahaha waar ken ik die uitspraak ook weer van?

an evil incarnation of DEATH!

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 24-03-2008 23:21 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Reken maar op zoiets:

14.30-14.55 Walking Corpse
15.15-15.45 Downswitch
16.05-16.35 Warmaster
16.55-17.30 Devious
17.50-18.30 Collapse 7
18.50-19.40 Fleshcrawl
20.00-21.00 Jungle Rot

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-03-2008 11:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Thanks

Dark incarnation
Posted 29-03-2008 21:06 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ich bin dabei!!!! Gaat weer vetjes worden

[Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 30-03-2008 10:13]

Dark incarnation
Posted 30-03-2008 10:13 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Wie gaat hier ook heen? Vandaag alweer!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-03-2008 15:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hmmm ja, kon m'n bed niet uitkomen dus ik pak pas om 16.16 uur de bus. Ik ben er dan om ongeveer 16.41 uur

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 30-03-2008 15:42]

AngelOfDeath
Posted 30-03-2008 23:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2008 10:18 schreef ErikdePerik het volgende:
Ha! Eindelijk Collapse Seven. En Jungle Rot. Ik zou haast denken dat een zekere fan van beide bands er iets mee te maken heeft

Ik voel me aangesproken?
Gisteren naar Leeuwarden geweest --> Was geweldig!!!!!

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 31-03-2008 15:06 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Gisteren geweest in de Baroeg! top avond gehad!!

Walking Corpse - duidelijk iets te vroeg op tour, rommelige death-metal, verlegen ongeinspireerd.
Downswitch - strakke hatebread schreeuw metal, niet mijn ding
Warmaster - lekkere lompe death/ warmetal
Devious - ff happie eten (niet te vreten die chineze snackbar, ik boer het vet nu nog op!)
Collapse 7 - hele goeie strakke band, nog nooit van gehoord, hebben me postief verrast!
Fleshcrawl - overtuigende Dismember-achtige deathmetal, heel vermakelijk
Jungle Rot - Beste band van de avond (voor mij dan), rette strak, lomp, old-school, super!

al met al gezelig avondje baroeg!

en weer Speckmann bijde Merch...haha! MASTER heerst!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-03-2008 18:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mooi middag/avondje ja

Kwam pas binnen toen Devious bezig was met opbouwen. Duurde wel wat lang voordat ze begonnen, maar speelden lekker strak. Collapse 7 was iets minder, maar goed te doen. Fleshcrawl vond ik de band van de avond! Enorm lekker death! Jungle Rot daarna zittend aan de zijkant gezien en vond ik wel aardig. Rond 9 uur bus naar huis genomen.

Dark Incarnation, was jij diegene met een Gorgoroth shirt aan? Meende je te herkennen van foto's hier

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-03-2008 18:42]

Dark incarnation
Posted 31-03-2008 19:06 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 18:41 schreef MetalJan het volgende:

Dark Incarnation, was jij diegene met een Gorgoroth shirt aan? Meende je te herkennen van foto's hier

Juist dat was ik!!!! Overigens waren en wel meerdere mensen met Gorgoroth shirts aan, maar ik heb bijna de hele tijd aan de linkerkant gestaan.
En wie was u dan?
Ik heb me weer beestachtig vermaakt gisteren. Vervolgens met mijn strontzatte kop tegen een mooie blonde staan ouwehoeren, hahahaha

Vond Jungle Rot & Warmaster geweldig, al moet ik zeggen, dat ik echt zwaar naar de klote was op het einde
Devious & Collapse 07 waren ook zeer goed te pruimen.
Fleshcrawl vond ik ook geweldig.
Downswitch vond ik persoonlijk iets minder, beetje cheesy....
Over Walking Corpse ga ik het niet hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 31-03-2008 19:28]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-03-2008 19:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Aids. ik zat na Sparta nog te twijfelen of ik zou gaan, maar vond 1 concertje in het weekend ( deadline in de waterfront), wel genoeg..Jungle Rot heerst wel trouwens.Weer wat gaafs gemist hehe.

Fuck the world and fuck you

Dark incarnation
Posted 31-03-2008 19:29 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 19:11 schreef mental het volgende:
Aids. ik zat na Sparta nog te twijfelen of ik zou gaan, maar vond 1 concertje in het weekend ( deadline in de waterfront), wel genoeg..Jungle Rot heerst wel trouwens.Weer wat gaafs gemist hehe.

niet getreurd, komen vast nog wel eens, zeker na de enthousiaste reacties van het aanwezige tuig.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-04-2008 17:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 19:06 schreef Dark incarnation het volgende:
Juist dat was ik!!!! Overigens waren en wel meerdere mensen met Gorgoroth shirts aan, maar ik heb bijna de hele tijd aan de linkerkant gestaan.
En wie was u dan?

Ik had een Behemoth vest aan en stond bijna heel de avond achterin. Bij de mengtafel zegmaar.
quote:

Vervolgens met mijn strontzatte kop tegen een mooie blonde staan ouwehoeren, hahahaha

Ik zag het ja, hehehe

Dark incarnation
Posted 01-04-2008 19:28 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 17:23 schreef MetalJan het volgende:
Ik had een Behemoth vest aan en stond bijna heel de avond achterin. Bij de mengtafel zegmaar.

Ik zag het ja, hehehe

Hahaha was it that obvious? Ik geloof dat ik je in het begin dan even heb gezien, maar toen was ik ook een heel stuk helderder

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com