![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zondag 30 Maart Jungle Rot (US death) Fleshcrawl (DE old school death) Collapse 7 (AT death with Pungent Stench member) Devious (NL death) Warmaster (NL death) Downswitch (DK death) Walking Corpse (UK death) Entree € 12,00. Zaal open: 14.00 uur Kaarten nu te bestellen op www.baroeg.nl Hopelijk gaat Jungle Rot nu wel door ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-03-2008 23:06] ![]() |
|
Dag eerder (+ nog wat bands) in Romein - Leeuwarden. ![]() |
|
Nou, geen familieweekend voor mij dus ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Misschien ben ik hier ook wel bij. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Collapse 7 dat werd tijd! In de agenda staat het. ![]() |
|
JUNGLE ROT!!!! HELL YEAH! ![]() |
|
ook 6 april Little Devil, Tilburg ![]() ![]() |
|
Ha! Eindelijk Collapse Seven. En Jungle Rot. Ik zou haast denken dat een zekere fan van beide bands er iets mee te maken heeft ![]() MC Hammer Smashed Face ![]() |
|
Grafdelver, weet jij het tijdschema al en zou je dat graag met ons willen delen? ![]() ![]() |
|
quote: Dan ga ik daar maar naartoe ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha waar ken ik die uitspraak ook weer van? ![]() ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Reken maar op zoiets: 14.30-14.55 Walking Corpse 15.15-15.45 Downswitch 16.05-16.35 Warmaster 16.55-17.30 Devious 17.50-18.30 Collapse 7 18.50-19.40 Fleshcrawl 20.00-21.00 Jungle Rot ![]() |
|
Thanks ![]() ![]() |
|
Ich bin dabei!!!! Gaat weer vetjes worden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 30-03-2008 10:13] an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Wie gaat hier ook heen? Vandaag alweer! ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Hmmm ja, kon m'n bed niet uitkomen dus ik pak pas om 16.16 uur de bus. Ik ben er dan om ongeveer 16.41 uur ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 30-03-2008 15:42] ![]() |
|
quote: Ik voel me aangesproken? ![]() Gisteren naar Leeuwarden geweest --> Was geweldig!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Gisteren geweest in de Baroeg! top avond gehad!! Walking Corpse - duidelijk iets te vroeg op tour, rommelige death-metal, verlegen ongeinspireerd. Downswitch - strakke hatebread schreeuw metal, niet mijn ding Warmaster - lekkere lompe death/ warmetal Devious - ff happie eten (niet te vreten die chineze snackbar, ik boer het vet nu nog op!) Collapse 7 - hele goeie strakke band, nog nooit van gehoord, hebben me postief verrast! Fleshcrawl - overtuigende Dismember-achtige deathmetal, heel vermakelijk Jungle Rot - Beste band van de avond (voor mij dan), rette strak, lomp, old-school, super! al met al gezelig avondje baroeg! en weer Speckmann bijde Merch...haha! MASTER heerst! ![]() |
|
Mooi middag/avondje ja ![]() Kwam pas binnen toen Devious bezig was met opbouwen. Duurde wel wat lang voordat ze begonnen, maar speelden lekker strak. Collapse 7 was iets minder, maar goed te doen. Fleshcrawl vond ik de band van de avond! ![]() Dark Incarnation, was jij diegene met een Gorgoroth shirt aan? Meende je te herkennen van foto's hier ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-03-2008 18:42] ![]() |
|
quote: Juist dat was ik!!!! ![]() En wie was u dan? ![]() Ik heb me weer beestachtig vermaakt gisteren. Vervolgens met mijn strontzatte kop tegen een mooie blonde staan ouwehoeren, hahahaha ![]() Vond Jungle Rot & Warmaster geweldig, al moet ik zeggen, dat ik echt zwaar naar de klote was op het einde ![]() Devious & Collapse 07 waren ook zeer goed te pruimen. Fleshcrawl vond ik ook geweldig. Downswitch vond ik persoonlijk iets minder, beetje cheesy.... Over Walking Corpse ga ik het niet hebben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 31-03-2008 19:28] an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Aids. ik zat na Sparta nog te twijfelen of ik zou gaan, maar vond 1 concertje in het weekend ( deadline in de waterfront), wel genoeg..Jungle Rot heerst wel trouwens.Weer wat gaafs gemist hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: niet getreurd, komen vast nog wel eens, zeker na de enthousiaste reacties van het aanwezige tuig. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: Ik had een Behemoth vest aan en stond bijna heel de avond achterin. Bij de mengtafel zegmaar. quote: Ik zag het ja, hehehe ![]() |
|
quote: Hahaha was it that obvious? ![]() ![]() ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |