|
Auteur: |
|
|
Zondag 30 Maart Jungle Rot (US death) Fleshcrawl (DE old school death) Collapse 7 (AT death with Pungent Stench member) Devious (NL death) Warmaster (NL death) Downswitch (DK death) Walking Corpse (UK death) Entree € 12,00. Zaal open: 14.00 uur Kaarten nu te bestellen op www.baroeg.nl Hopelijk gaat Jungle Rot nu wel door [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-03-2008 23:06] |
|
Dag eerder (+ nog wat bands) in Romein - Leeuwarden. |
|
Nou, geen familieweekend voor mij dus "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Misschien ben ik hier ook wel bij. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Collapse 7 dat werd tijd! In de agenda staat het. |
|
JUNGLE ROT!!!! HELL YEAH! |
|
ook 6 april Little Devil, Tilburg |
|
Ha! Eindelijk Collapse Seven. En Jungle Rot. Ik zou haast denken dat een zekere fan van beide bands er iets mee te maken heeft MC Hammer Smashed Face |
|
Grafdelver, weet jij het tijdschema al en zou je dat graag met ons willen delen? |
|
quote: Dan ga ik daar maar naartoe |
|
quote: Hahaha waar ken ik die uitspraak ook weer van? an evil incarnation of DEATH! |
|
Reken maar op zoiets: 14.30-14.55 Walking Corpse 15.15-15.45 Downswitch 16.05-16.35 Warmaster 16.55-17.30 Devious 17.50-18.30 Collapse 7 18.50-19.40 Fleshcrawl 20.00-21.00 Jungle Rot |
|
Thanks |
|
Ich bin dabei!!!! Gaat weer vetjes worden [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 30-03-2008 10:13] an evil incarnation of DEATH! |
|
Wie gaat hier ook heen? Vandaag alweer! an evil incarnation of DEATH! |
|
Hmmm ja, kon m'n bed niet uitkomen dus ik pak pas om 16.16 uur de bus. Ik ben er dan om ongeveer 16.41 uur [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 30-03-2008 15:42] |
|
quote: Ik voel me aangesproken? Gisteren naar Leeuwarden geweest --> Was geweldig!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gisteren geweest in de Baroeg! top avond gehad!! Walking Corpse - duidelijk iets te vroeg op tour, rommelige death-metal, verlegen ongeinspireerd. Downswitch - strakke hatebread schreeuw metal, niet mijn ding Warmaster - lekkere lompe death/ warmetal Devious - ff happie eten (niet te vreten die chineze snackbar, ik boer het vet nu nog op!) Collapse 7 - hele goeie strakke band, nog nooit van gehoord, hebben me postief verrast! Fleshcrawl - overtuigende Dismember-achtige deathmetal, heel vermakelijk Jungle Rot - Beste band van de avond (voor mij dan), rette strak, lomp, old-school, super! al met al gezelig avondje baroeg! en weer Speckmann bijde Merch...haha! MASTER heerst! |
|
Mooi middag/avondje ja Kwam pas binnen toen Devious bezig was met opbouwen. Duurde wel wat lang voordat ze begonnen, maar speelden lekker strak. Collapse 7 was iets minder, maar goed te doen. Fleshcrawl vond ik de band van de avond! Enorm lekker death! Jungle Rot daarna zittend aan de zijkant gezien en vond ik wel aardig. Rond 9 uur bus naar huis genomen. Dark Incarnation, was jij diegene met een Gorgoroth shirt aan? Meende je te herkennen van foto's hier [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-03-2008 18:42] |
|
quote: Juist dat was ik!!!! Overigens waren en wel meerdere mensen met Gorgoroth shirts aan, maar ik heb bijna de hele tijd aan de linkerkant gestaan. En wie was u dan? Ik heb me weer beestachtig vermaakt gisteren. Vervolgens met mijn strontzatte kop tegen een mooie blonde staan ouwehoeren, hahahaha Vond Jungle Rot & Warmaster geweldig, al moet ik zeggen, dat ik echt zwaar naar de klote was op het einde Devious & Collapse 07 waren ook zeer goed te pruimen. Fleshcrawl vond ik ook geweldig. Downswitch vond ik persoonlijk iets minder, beetje cheesy.... Over Walking Corpse ga ik het niet hebben [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 31-03-2008 19:28] an evil incarnation of DEATH! |
|
Aids. ik zat na Sparta nog te twijfelen of ik zou gaan, maar vond 1 concertje in het weekend ( deadline in de waterfront), wel genoeg..Jungle Rot heerst wel trouwens.Weer wat gaafs gemist hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: niet getreurd, komen vast nog wel eens, zeker na de enthousiaste reacties van het aanwezige tuig. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ik had een Behemoth vest aan en stond bijna heel de avond achterin. Bij de mengtafel zegmaar. quote: Ik zag het ja, hehehe |
|
quote: Hahaha was it that obvious? Ik geloof dat ik je in het begin dan even heb gezien, maar toen was ik ook een heel stuk helderder an evil incarnation of DEATH! |
Index / Concerten |