|
Auteur: |
|
|
No probs.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ja Paul hier staan lijfstraffen op. Ik zou nog maar even goed nadenken of je wel naar het festival komt |
|
Hier zouden idd lijfstraffen op moeten staan. Dan zou ik die gasten van widexs eens flink onder handen nemen |
|
quote:neem ik wel voor mijn rekening... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: LOL. Yeah, wide ass access. |
|
quote: Hou de details maar voor je |
|
quote:Ik las op die site van WideXS, dat je alleen overdag (gratis) bij je server kan komen, wat slecht. |
|
quote:ff naar het juiste topic... Moet je daarvoor nou speciaal naar een gebouwtje toe van WideXS |
|
Nee ik kan de server van afstand beheren. Maar als er echt iets mee aan de hand is dan moet ik idd zelf naar het gebouw toe rijden en de boel fixen. Maar gelukkig hebben we de server goed ingesteld en starten alle processen automatisch op na een restart. (Maar dat was ook goed getest bij het installeren van de machine.) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-02-2002 13:36] |
|
Waar staat die server dan Ik heb dus voorlopig iig nog geen eigen server... is vast te ver weg vanaf Enschede |
|
quote:Helemaal in hoofddorp (bij schiphol).... pokke eind weg dus. |
|
Volgens mij staan bijna alle nederlandse internet servers in Hoofddorp, daar zitten iig veel hosting providers |
|
Volgens mij zit je daar ook direct op de trans-Atlantische Oceaan verbinding. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-02-2002 16:28] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
In amsterdam zit Amsterdam Exchange ... dat is een groot knooppunt. |
Index / Administration |