|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 5 april 2008 DOWN http://www.myspace.com/downnola Melkweg (The Max), Amsterdam aanvang: 19:30 uur open: 18:30 uur toegang: € 25,00 + lidm. |
|
Ik ga wel... Maar dan wel eind maart in Pumpehuset i Keubenhauwn |
|
Gaan! Gaan! Gaan! Wel een lekker prijsje [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 04-02-2008 21:53] Hatsjikidee! |
|
LIJSTJEEE; - Cees The trend is dead. |
|
Heb wegens een dubbele boeking 2 kaarten te koop voor € 28 per stuk, je spaart dus € 3.50 bespreekkosten per kaart. mail bij interesse detente1976AThotmail.com |
|
Lijstje: Cees Count Steel Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Superavond gehad gisteren Phil was ontzettend goed bij stem....lekkere sfeer....supert! [Dit bericht is gewijzigd door daffodil op 27-03-2008 10:31] |
|
quote: Meschien rare vraag. Hoe duur was een tshirtje daar? The trend is dead. |
|
Ik ga ook. Heb er erg veel zin in. Snap alleen geen snars van die regels die de band heeft opgesteld.... (te lezen op de Melkweg website) quote: 1. Deels te begrijpen... 2. Tja... 3. Daar zorgt de Melkweg wel voor... 4. Goed dat ze dat even zeggen... 5. Uh.. right... 6. Ik weiger mijn ketting van mijn portemonnee te verwijderen... 7. Tja.. kan daar niet om rouwen.. maar wederom belachelijk... Wellicht een lijstje wat ze in de US and A ook gebruikten... |
|
Dan maar met poep gooien, daar zeggen ze niets over!!11 |
|
Ja of met schoenen... Ik bedoel.. kom op |
|
zal wel deels te maken hebben met dimebag... |
|
Ik is daar..... ben benieuwd, had nog nooit van Down gehoord. Wel blij dat ik op de gastenlijst sta, anders had ik toch echt zoiets gehad van:"Rot toch op, ik ga toch geen 25 euro neerleggen voor een band die ik niet ken!" check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
1. als je nog nooit van Down gehoord hebt heb je je met je eigen hoofd echt diep in je reet gezeten 2. stoer hoor, gastenlijst ... |
|
quote:Nogmaals Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tering, heb er fuckin veel zin in! Nouja, ik zie wel hoe die controle dan is. Volgens mij, zijn ze niet zo onwijs streng. The trend is dead. |
|
quote: Sja, er zijn ongetwijfeld 234534534 "essentiele" bands in een bepaald genre waar jij niet in thuis bent, die jij niet kent.. So what's your point.. |
|
quote: |
|
quote: LOL, makkelijke reply knul. Ik weet dat inhoudelijk reageren moeilijk voor je is dus ik zal het door de vingers zien. |
|
Ik ben er ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ondanks dat ik Down ook redelijk essentieel vind moet ik snaack wel een punt geven "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
zo de tering, het was echt vet ! Volgend jaar weer [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 06-04-2008 13:53] The trend is dead. |
|
Down |
Index / Concerten |