![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zaterdag 5 april 2008 DOWN http://www.myspace.com/downnola Melkweg (The Max), Amsterdam aanvang: 19:30 uur open: 18:30 uur toegang: € 25,00 + lidm. ![]() |
|
Ik ga wel... Maar dan wel eind maart in Pumpehuset i Keubenhauwn ![]() ![]() |
|
Gaan! Gaan! Gaan! ![]() ![]() Wel een lekker prijsje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 04-02-2008 21:53] Hatsjikidee! ![]() |
|
LIJSTJEEE; - Cees The trend is dead. ![]() |
|
Heb wegens een dubbele boeking 2 kaarten te koop voor € 28 per stuk, je spaart dus € 3.50 bespreekkosten per kaart. mail bij interesse detente1976AThotmail.com ![]() |
|
Lijstje: Cees Count Steel Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Superavond gehad gisteren ![]() Phil was ontzettend goed bij stem....lekkere sfeer....supert! [Dit bericht is gewijzigd door daffodil op 27-03-2008 10:31] ![]() |
|
quote: Meschien rare vraag. Hoe duur was een tshirtje daar? The trend is dead. ![]() |
|
Ik ga ook. Heb er erg veel zin in. Snap alleen geen snars van die regels die de band heeft opgesteld.... (te lezen op de Melkweg website) quote: 1. Deels te begrijpen... 2. Tja... 3. Daar zorgt de Melkweg wel voor... 4. Goed dat ze dat even zeggen... ![]() 5. Uh.. right... 6. Ik weiger mijn ketting van mijn portemonnee te verwijderen... 7. Tja.. kan daar niet om rouwen.. maar wederom belachelijk... Wellicht een lijstje wat ze in de US and A ook gebruikten... ![]() ![]() |
|
Dan maar met poep gooien, daar zeggen ze niets over!!11 ![]() ![]() |
|
Ja of met schoenen... ![]() ![]() ![]() |
|
zal wel deels te maken hebben met dimebag... ![]() |
|
Ik is daar..... ben benieuwd, had nog nooit van Down gehoord. Wel blij dat ik op de gastenlijst sta, anders had ik toch echt zoiets gehad van:"Rot toch op, ik ga toch geen 25 euro neerleggen voor een band die ik niet ken!" check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
![]() ![]() 1. als je nog nooit van Down gehoord hebt heb je je met je eigen hoofd echt diep in je reet gezeten 2. stoer hoor, gastenlijst ... ![]() |
|
quote:Nogmaals ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Tering, heb er fuckin veel zin in! Nouja, ik zie wel hoe die controle dan is. Volgens mij, zijn ze niet zo onwijs streng. The trend is dead. ![]() |
|
quote: Sja, er zijn ongetwijfeld 234534534 "essentiele" bands in een bepaald genre waar jij niet in thuis bent, die jij niet kent.. So what's your point.. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: LOL, makkelijke reply knul. Ik weet dat inhoudelijk reageren moeilijk voor je is dus ik zal het door de vingers zien. ![]() |
|
Ik ben er ook. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ondanks dat ik Down ook redelijk essentieel vind moet ik snaack wel een punt geven ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
![]() |
|
zo de tering, het was echt vet ! Volgend jaar weer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 06-04-2008 13:53] The trend is dead. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |