IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : De organisatie van de Wacken Bus? Volgende pagina
Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 22-02-2002 12:32 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Er was ook een bus die vanuit Nederland naar Wacken Open Air toe ging.

Nu wil ik wel weten eigenlijk wie dat regelt enzo, en of er iemand is die mij aan een website ofzo kan helpen.

Want als ik het me goed herinner waren er op dit forum menschen die dat organiseerden, of het was op een ander forum.
ik zal dit topic namelijk ook op een ander forum plaatsen

alvast bedankt, ik ben benieuwd wat het kost enzo....

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 22-02-2002 12:40 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik geloof dat je met Bock Tours naar wacken kan gaan.

Hij staat namelijk hier in de lijst:
http://www.wacken-open-air.com/info/info_bustours_eng.html

website bocktours: http://www.bock-tours.de

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 22-02-2002 12:44 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

"Abfahrtsorte" :

Aachen
Amersfort (NL)
Amsterdam (NL)
Amstetten (A)
Apeldoorn (NL)
Arnhem (NL)
Augsburg
Bahratal
Bamberg
Basel (CH)
Berlin
Bern (CH)
Biel (CH)
Braunschweig
Breda (NL)
Bremen
Chemnitz
Diepholz
Dortmund
Dresden
Duisburg
Eindhoven (NL)
Enschede (NL)
Erfurt
Frankfurt
Freiburg
Fulda
Göttingen
Graz (A)
Groningen (NL)
Halle
Hamburg
Hannover
Ingolstadt
Karlsruhe
Kassel
Koblenz
Köln
Konstanz
Leipzig
Linz (A)
Ludwigsburg

Magdeburg
Mannheim
Memmingen
München
Münster
Nijmegen (NL)
Nordhorn
Nürnberg
Offenburg
Osnabrück
Passau
Raststätte Bayerischer Wald
Raststätte Börde
Raststätte Göttingen
Raststätte Grundbergsee
Raststätte Hardtwald
Raststätte Hochfelln
Raststätte Kirchheim
Raststätte Mahlberg
Raststätte Stolpe M.
Regensburg
Reutlingen
Rosenheim
Rotterdam (NL)
Saarbrücken
Salzburg (A)
Sankt Pölten (A)
Schwäbisch Hall
Schweinfurt
Schwerin
Spaichingen
Straubing
Stuttgart
Tilburg (NL)
Trier
Ulm
Utrecht (NL)
Venlo (NL)
Wien (A)
Würzburg
Zürich (CH)

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 22-02-2002 12:46 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

dank
ik zal us kijke

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 22-02-2002 12:51 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

hmmm
er staat geen mailadres voor Nederland bij...
nou ja, ik zal us kijke hoe verder...

maar ik dacht dat er iemand van die organisatie hiero op forum kwam....

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-02-2002 14:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Don't take the bus. Take the train. Die bus komt pas op de eerste festivaldag aan. Terwijl je een aantal dagen daarvoor al op het campingterrein mag!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-02-2002 15:13 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Wij gaan met een hoop volk ook een bus charteren.. Ze vertrekt in Dessel of Retie (vrij dicht tegen de Hollandse grens).. Ik geloof voor een 45 euro bus plus ticket, maar daar kan ik wel eens erg verkeerd in zijn, want dat lijkt me nogal weinig...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-02-2002 15:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

gewoon met den auto gaan...is veel beetor

Suck my piss

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-02-2002 15:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Oke er zat een 4 in en er zat een 5 in maar er stond nog een 0 tussen: 405 euro dus... Damn da's veel... Dat kan ook niet kloppen.. Da's waarschijnlijk voor de hele bus..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-02-2002 22:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik MOET ook naar Wacken dit jaar. Trein in Duitsland is way too fucking expensive, treinkaartje is 3x zo duur als Wacken kaartje man...

Busreis it shall be... *zoek zoek*

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-02-2002 14:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2002 22:54 schreef TNightmare het volgende:
Ik MOET ook naar Wacken dit jaar. Trein in Duitsland is way too fucking expensive, treinkaartje is 3x zo duur als Wacken kaartje man...

Valt mee... treinkaartje is, als je met een paar mensen gaat, nog geen 200 piek ..eh... 90 Euro, retour,.., in min of meer intercity treinen.

Andere oplossing is een wochenendeticket (weekendkaartje) .. dat is ongeveer 20 Euro, voor 7 personen, een heel weekend lang mag je dan met ALLE stoptreinen reizen door duitsland.. Komt er dus op neer dat je vanaf de grens NL/DL tot Wacken kan komen voor 3 Euro per persoon (als je metgezellen vind), doe je er alleen wel teringlang over...

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-02-2002 15:30 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 22 februari 2002 22:54 schreef TNightmare het volgende:

of liften...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-02-2002 16:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 15:30 schreef Sarjenka het volgende:
of liften...

Ik kijk eens hoe duur die bus is... stoptreinen tot in Wacken lijkt me een erg slecht plan... Maar is wel cheap...

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-02-2002 16:47 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Tyfusbagger dus allemaal! Gewoon auto als ik ga. Volledig met Skullfuck eens. Kun je alleen niet zuipen op de heenweg. Terug ook niet trouwens. Maar dan kun je zowiezo al niet rijden

ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 28-02-2002 20:14 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

DIT is gunstig... we hadden 't vandaag op school er al over naar Wacken te gaan... bot nu hebben we vervoer!

Fuck with the best, die like the rest.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-02-2002 20:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Damn, ik heb een week geleden al een mailtje gestuurd naar Bock!

Mijn Duits zal grammaticaal niet perfect zijn, maar ik verwacht toch wel dat ze de juiste info eruit hebben kunnen halen...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-03-2002 16:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De bus vanuit de 013 heerst! Perfect geregeld....

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 01-03-2002 16:53 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

OK, ik heb nu de goeie informatie over die bus die vanuit Geel-Retie vertrekt.. Het kost 100 euro per persoon voor de heen- en de terugrit, plus je ticket..

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 09-03-2002 21:51 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Vorig jaar met drie bussen er heen gegaan, en daar zaten die lui van 013 ook bij geloof ik.
Je moet gewoon even wachten dan komt er vanzelf een advertentie in aardschok, en dan kan je particulier iemand bellen en dan heb je een bus vol nederlandse metalheads.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 11-03-2002 1:01 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2002 21:51 schreef Deathwish het volgende:

Je moet gewoon even wachten dan komt er vanzelf een advertentie in aardschok, en dan kan je particulier iemand bellen en dan heb je een bus vol nederlandse metalheads.

daar heb ik wat aan
dank!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-03-2002 7:40 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2002 16:53 schreef Sharteel het volgende:
OK, ik heb nu de goeie informatie over die bus die vanuit Geel-Retie vertrekt.. Het kost 100 euro per persoon voor de heen- en de terugrit, plus je ticket..

ik hoorde btw dat de bussen allemaal al vol zaten, gereserveerd waren ofzo... klopt dat ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 11-03-2002 16:18 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Ik heb gehoord dat de Frontline ook een inlegt vanuit Gent voor 100 Euro. (maar weet het niet zeker...)

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-03-2002 16:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2002 14:56 schreef Vargen666 het volgende:
Don't take the bus. Take the train. Die bus komt pas op de eerste festivaldag aan. Terwijl je een aantal dagen daarvoor al op het campingterrein mag!
en wij zitten ook nog eens in de trein, gegarandeert een zooitje dus. We moeten waarschijnlijk wel iets rustiger al vorig jaar doen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Langharige Tekkel
cd pub | beer
Usericon van Langharige Tekkel
Posted 11-03-2002 18:14 by Langharige Tekkel Wijzig reactieProfiel van Langharige TekkelQuote dit bericht

Heej Underfaker
Je kan ook met ons meej
Je weet wel wie..
Party on!

Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg!

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 11-03-2002 19:41 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 18:14 schreef Langharige Tekkel het volgende:
Heej Underfaker
Je kan ook met ons meej
Je weet wel wie..
Party on!

Roy (McDoom) ??

kzou niet weten die me anders Underfaker noemt
hehe

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 11-03-2002 19:47 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 18:14 schreef Langharige Tekkel het volgende:
Heej Underfaker
Je kan ook met ons meej
Je weet wel wie..
Party on!

PETER!!!

morgen weeer Moonspell!!!
sorry verkeerde topic om dit te zeggen

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com