IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Wedard - Depressive German Black
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2008 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.myspace.com/wedardband

genre Nyktalgia, tegenwoordig in enorme expansie dit genre.
Daarmee ook even deze goozerts een plaats geven.

Ik vind het impactueus, serotonineverlagend en zo.


http://wedard.iphexx.net/







signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2008 15:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

correctie, ik vind dit zeer goed!


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-02-2008 17:07 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

hier nog een
Heb Ein Leben In Der Ewigkeit hier liggen, prima muziek. vind de andere nummers die ik van ze heb gehoord echter beter.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2008 17:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt


waar heb je deze kunnen kopen?


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-02-2008 17:10 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Heidens Hart op tape, 3,50


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2008 17:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

serieus???

shit, moet ik eens gaan kijken


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2008 18:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inderdaad

Ein Leben in der Ewigkeit vind ik zeer sterk

wenende gitaren, Burzum-eske gezangen

top


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-12-2009 17:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Split met Nychts wordt gesmaakt


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 11-12-2009 18:35 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik heb alleen de Ancestral / Wedard split en ik vind het wel aardig klinken opzich. Niet heel speciaal ofzo.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-12-2009 18:38 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zal ik dan ook maar eens checken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-12-2009 19:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2009 18:35 schreef Mythics het volgende:
Ik heb alleen de Ancestral / Wedard split en ik vind het wel aardig klinken opzich. Niet heel speciaal ofzo.


oja, die hebbik nu ook,

valt best mee


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 11-12-2009 19:28 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ancestral was een best goede band (tenminste, de gratis EP "Avowal" is vrij goed) alleen jammer dat ze gestopt zijn. De nummers van Wedard op deze split liggen mij niet zo.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-02-2010 16:31 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2009 17:51 schreef Hypnos het volgende:
Split met Nychts wordt gesmaakt


goeie band is dat !



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2014 23:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net gezien dat ik Eiskrieg dubbel heb. Iemand ruilen?


signature


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen