|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel nieuwe foto's in zijn 'true norwegian black metal' gedeelte. ps. de foto's zijn ook high res. http://www.peterbeste.com/bm_grp1.html [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-02-2008 19:40] |
|
Die landschappen zijn erg mooi. Jammer van die mannen met paint op die daar doorheen stiefelen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Die Abbath foto's zijn dan wel weer uhm....typisch ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Daar zitten idd erg mooie foto's tussen. Die foto van die blonde gepainte man in de straat met de ietwat verschrikte vrouw op de achtergrond vind ik wel een mooie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
@ cadaveria Die stond een keer in de Volkskrant. Aanleiding was een artkel over blackmetal. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 05-02-2008 17:26] |
|
quote:Ah vandaar dat die foto me al zo bekend voorkwam Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wel geniaal dat die gepainte man een kleuterleraar buiten ex drummer van gorgoroth om (geen grap). |
|
quote:ah ja, ik ken zoveel metalheads die leraar zijn maar wel grappig detail achter het 'stoere' image. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nocturno Culto geeft als het goed uis ook les op een basis school. En die gast van het Nederlandse Cirith Gorgor is tevens ook peuterleraar. |
|
quote:daar gaat z'n cult status Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: "KINDEREN!...KOPPEN DICHT!...TEKENEN VOOR SATAN!...NU!!!" Ik zie het al helemaal voor me [edit] Hier zit trouwens ook een leraar in opleiding [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 05-02-2008 17:41] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hehehe, jij kent nog wel meer metalmuzikanten die leraar zijn of worden toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik moet zeggen dat ik die houston rap culture foto's imposanter vind... Je moeder. |
|
quote: Ik vind hem om eerlijk te zijn veel stoerder als keuken, huis & tuin- man dan een 'true' blekkie... Maar dat is vast omdat ik geen leather 'n' spikes type ben |
|
Aparte schedel heeft die Gaahl toch, dat zie je niet met paint. Mooie foto's, die Furze pic met die zeis vond ik sjiek Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hehe ja, die is vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Van welke plaat zouden ze hier een nummer spelen? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Waarschijnlijk gewoon vader jacob of altijd is kortjakje ziek.... spelfout weggehaald... |
|
Wel in het noors, dus nog steeds grim & necro Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een beetje het Storm idee dus. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:waarschijnlijk wel. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:+ 1. Maar helaas heb je nog steeds van die gasten die dit wél ontzettend belangrijk vinden. maarjah.. ik ben dan ook gewoon een verkapte hippie als Pedagoog Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik las een paar dagen terug in een festivalboekje dat Peter Beste in Tilburg zijn tentoonstelling over BLACK METAL zal.. tentoonstellen, helemaal gratisch. Ik had vernomen dat het ergens in September zou wezen, maar ik kan er niets van vinden op het internet. Iemand idee idee hoe of wat? |
|
quote: quote: Suck my piss |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |