|
Auteur: |
|
|
euwkeej, effe een weetje, zondag 14 april organiseer ik een releaseparty voor mijn eigen groep (Axamenta: fantasy black), Infernal Legion: catchy furious black/death(met Behemoth op tour geweest), Signs of Darkness: melodic black en Impedigon: göthenborg death. Nu komt de shit: ik zoek dus een buitenlandse act (Nederlandse groep zou zeer welkom zijn) om af te sluiten, der is maar ene catch: No big shiny dollars (aangezien geld op ), enkel eten en booz kan ik voorzien en een headlineplaats in den Biebob. Als er iemand van eulle ne professionele groep kent met al naambekendheid in Nederland en België dan moogde altijd mailen naar: mordheim@pandora.be thnx [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 22-02-2002 15:41] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Meuhh wij willen wel spelen (..voor eten en drinken) maarja wij zijn nou niet echt bekend in nederland so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
|
|
Ik opteer voor Amethyst (MP3's staan op de site) |
|
aan iedereen die ne mail gestuurd heeft: bedankt maar sinds zaterdag hebben we een mainact gevonden: Danse Macabre! line-up Danse Macabre Axamenta Impedigon Signs of Darkness Infernal Legion "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
heersch!!! Komen de lieden van DM ook nog een keer Nederland onveilig maken? |
|
Goh, hadden we toch bijna Finntroll te pakken zeker... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Index / Concerten |